ادامه بارش‌ها در غرب و مرکز سواحل خزر


ادامه بارش‌ها در غرب و مرکز سواحل خزر

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های پراکنده تا شنبه هفته آینده در نوار غربی و مرکز استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه دارد.

فریبا گودرزی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز (۱۲ شهریورماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهد بود.

وی اظهار داشت: از فردا تا شنبه هفته آینده در مرکز و غرب سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و اردبیل بارش‌های پراکنده داریم که بعدازظهر و شب‌ها در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انتظار بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی انتظار می‌رود.

گرد و خاک در جنوب غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز جنوب غرب بیشتر در استان خوزستان باد و گرد و خاک محلی رخ می‌دهد که تا حدودی موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود، برای سه روز آینده منطقه زابل باد نسبتا شدید خواهد داشت.

به گفته وی امروز و فردا دریای خزر و غرب و مرکز آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وزش باد در تهران

گودرزی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۲ بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی گفت: اهواز با دمای ۴۸ درجه و بندرعباس ۴۱ درجه بالای صفر و شهرکرد با دمای ۸ درجه و ارومیه ۱۱ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس