همایش علمی «نبی اکرم(ص) و وصی(ع) در آیات غدیر» در کربلای معلی


همایش علمی «نبی اکرم(ص) و وصی(ع) در آیات غدیر» در کربلای معلی

همایش علمی «نبی اکرم(ص) و وصی(ع) در آیات غدیر» به همت دارالرسول الاعظم(ص) در مرکز بین المللی «العمید» در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، دارالرسول الاعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) متعلق به مرکز بین المللی تحقیقات و مطالعات «العمید» در آستان مقدس حضرت عباس(ع)، همایش علمی با عنوان « پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و وصی (علیه السلام) در آیات غدیر» با حضور شیخ «محمد هادی یوسفی غروی» و نخبگانی از استادان و پژوهشگران دانشگاه های مختلف عراق و حوزه های علمیه در سالن مرکز بین المللی العمید برگزار شد.

دکتر«شعلان عبد علی سلطان» عضو دارالرسول الاعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) درباره این همایش گفت: سومین همایش در چارچوب فعالیت های نشست سیره نبوی امسال برگزار شده است. این نشست علاقه مندان و استادان دانشگاه و حوزه علمیه را گردهم می آورد تا مهمترین جزئیات سیره نبوی را بررسی کنند.

علی سلطان گفت: شیخ محمد هادی یوسفی غروی به عنوان پژوهشگر و اندیشمند اسلامی که پژوهش های بین المللی درزمینه سیره نبی اکرم(ص) به نگارش درآورده است، در این همایش حادثه غدیر و احادیث وارده درباره این روز را بررسی کردند. این رویداد در قرآن کریم و تاریخ همه مسلمانان از اهمیت برخوردار است و مهمترین رویداد تاریخی اسلامی به شمار می آید.

وی افزود: دارالرسول الاعظم(ص) به برپایی اینگونه نشست ها و میزبانی از استادان پژوهشگر و فضلای حوزه علمیه تمایل دارد تا سیره نبوی(ص) را بررسی کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا