تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم


تدابیر امنیتی حرم علوی(ع) در ماه محرم

آستان مطهر امام علی(علیه السلام) از نصب بیش از دو هزار دوربین کنترل و نظارتی با هدف فراهم کردن فضای امن برای تردد موکب های عزاداری و زایران در ماه محرم الحرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «رعد ابراهیم» رئیس بخش نظارت و ارتباطات حرم مطهر علوی(علیه السلام) درباره آمادگی این آستان در ماه محرم الحرام، گفت: این آستان دو هزار و 200 دوربین کنترل و نظارتی را در مکان هایی که تردد زایران در ماه محرم الحرام افزایش می یابد، به منظور ایجاد فضای امن برای ورود و خروج موکب ها نصب کردند.

ابراهیم افزود: گروه بخش نظارت و ارتباطات تلاش های خود در بروز رسانی و تجهیز تربیون ها با فنآوری های مدرن را افزایش می دهد تا هرگونه شرایط اضطرای را که ممکن است رخ دهد، به سرعت بررسی کند.

همچنین بخش حفاظت و تعمیر الکترونیکی متعلق به بخش نظارت و ارتباطات برای حفظ و تعمیر مانیتورها و صفحه های نمایش و تعویض حسگرهای دستگاه های تلفن های همراه فعالیت می کند، به طوری که این مسئله در کاهش هزینه ها و فراهم کردن قطعه های حساس تلفن های همراه کمک می کند.

رئیس این بخش گفت: کارکنان متخصص و حرفه ای در این شعبه تلاش می کنند تا همه موارد جدید و پیشرفته را برای نگهداری و تعمیر رایانه ها ( سخت افزار و نرم افزار) و تلفن های همراه و چاپگرها و دستگاه های پرینتر انجام دهند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...