دستگیری مردان خشن پراید سوار / وحشت اهوازی ها از چاقوی تیز بی وجدانان


دستگیری مردان خشن پراید سوار / وحشت اهوازی ها از چاقوی تیز بی وجدانان

حوادث رکنا: باند سارقان زورگیر در اهواز متلاشی شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان زورگیر در این شهرستان خبر داد.

محسن دالوند ، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری از شهروندان و با تهدید سلاح سرد توسط سرنشینان یک خودروی پراید سفید رنگ، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی دقیق همچنین با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، سارقان را در حالی که با پرسه زنی در کوچه‌های خلوت قصد یافتن سوژه مناسب به منظور سرقت داشتند شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی در صدد دستگیری آنها اقدام کنند.

فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: سارقان به محض دیدن مأموران انتظامی و با بی اعتنایی به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار می‌کنند که در ادامه و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران برای متوقف کردن سارقان با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کرده و آنان را متوقف و دستگیر می‌کنند.

سرهنگ دالوند گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرویی که سارقان به وسیله آن اقدام به زورگیری می‌کردند سرقتی بوده و اعضای این باند سرقت به عنف که همگی دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه هستند پس از شناسایی توسط مالباختگان ضمن اعتراف به جرم خود به ۲۸ فقره سرقت به عنف در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان اهواز به صورت شبانه‌روزی برای تأمین نظم و امنیت شهروندان، تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر