مرسدس لوییس همیلتون را دو دور دیرتر به پیت آورد


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون و توتو ولف معتقدند که ماشین قهرمان پنج دوره فرمول یک، دو دور دیرتر از زمان مناسب به پیت آمد تا این راننده به جایگاه دوم رضایت دهد. لوییس همیلتون با فاصله یک ثانیه‌ای نسبت به پیروز مسابقه یعنی چارلز لکلرک از خط پایان گذشت اما اگر مرسدس از استراتژی بهتری پیروی می کرد، نتیجه می توانست برعکس باشد. همیلتون برای رسیدن به...

فرمول یک ایرانلوییس همیلتون و توتو ولف معتقدند که ماشین قهرمان پنج دوره فرمول یک، دو دور دیرتر از زمان مناسب به پیت آمد تا این راننده به جایگاه دوم رضایت دهد.

لوییس همیلتون با فاصله یک ثانیه‌ای نسبت به پیروز مسابقه یعنی چارلز لکلرک از خط پایان گذشت اما اگر مرسدس از استراتژی بهتری پیروی می کرد، نتیجه می توانست برعکس باشد.

همیلتون برای رسیدن به چارلز لکلرک مجبور بود از سباستین فتل سبقت بگیرد و این راننده فراری هم شرایط را برای لوییس سخت کرده بود و او را برای چند دور پشت خود نگه داشت. طبق محاسباتی که انجام شده است، لوییس همیلتون به دنبال عبور از سباستین فتل نزدیک به 5 ثانیه را از دست داده است.

لوییس همیلتون در این رابطه گفت:

من به بهترین حالتی که می توانستم انجامش دادم. شاید می توانستم کمی بهتر باشم، من داشتم سعی می کردم به سباستین که تازه لاستیک عوض کرده بود برسم اما او با لاستیک های سافت بسیار سریع بود. ما کمی بیشتر بیرون ماندیم چونکه یک دور بعد از بیرون آمدن چارلز، فاصله دو برابر شده بود. من باید این زمان را جبران می کردم و از سباستین هم سبقت می گرفتم.

44 معمولا شماره شانس من است اما ما به چند دور دیگر احتیاج داشتیم. تبریک به چارلز، این اولین پیروزی اوست و تمام طول فصل هم تلاشش را می کرد و من خیلی برای او خوشحالم.در نهایت او کار فوق العاده ای کرد. با وجود استراتژی بهتر، باز هم شکست او سخت می شد.

توتو ولف هم نظر مشابهی داشت اما گفت که انتخاب استراتژی بعد از مسابقه راحت است:

شاید ما یک یا دو دور دیرتر لوییس را به پیت آوردیم. اما در هر صورت سبقت از فراری در کفی ها سخت است. شاید دو دور کافی می بود. بهترین حالت یک یا دو دور زود تر بود اما این موضوعات را بعد از رقابت می فهمید. این برای ما پیست مناسبی نبود و ما سرعت لازم در مستقیمی ها را نداشتیم. اگر این به خاطر آسیب های وارده به ماشین بوده باشد که خبر خوبی است.

با وجود جایگاه دوم، لوییس همیلتون باز هم اختلافش را در جدول قهرمانی افزایش داد اما والتری بوتاس با وجود جایگاه سوم، عملکرد بهتری داشت:

فکر می کنم اسپا بهترین نتیجه من از لحاظ عملکرد و احساس بود. اینجا معمولا یکی از سخت ترین پیست ها برای من است. در بخش اول کمی شرایط سخت شد و لاستیک از بین رفت اما در بخش دوم، من واقعا قوی بودم. در نهایت که به خط پایان نزدیک می شدیم، من در حال مراقبت از موتور و گیربکس بودم و رقابت سختی نداشتم.ما شانس رقابت زیادی نداشتیم. به دست آوردن جایگاه سباستین به خاطر استراتژی بهتر ما بود. این مسئله خوبی بود و ما به دنبال رقابت های بیشتری بودیم اما این شرایط به وجود نیامد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !