روایت سرسپردگی به امام حسین(ع) در برنامه «تکیه‌گاه»


روایت سرسپردگی به امام حسین(ع) در برنامه «تکیه‌گاه»

«تکیه‌گاه» یکی از ویژه‌ برنامه‌های شبکه دو سیماست که در ایام محرم با محوریت روایت عشق و دلدادگی به سیدالشهداء و با اجرای فرهاد جم روانه آنتن می‌شود.

روایت سرسپردگی به امام حسین(ع) در برنامه «تکیه‌گاه»

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «تکیه‌گاه» روایتی است از ماجرای عشق و دلدادگی افراد مختلف به امام حسین‌(ع) به نحوی که این ارادت باعث نقطه عطفی در زندگی‌شان شده است. غالب این اشخاص قصه‌ای از اخلاص و سرسپردگی به اباعبدالله(ع) دارند که در مسیر سعادت و کمال‌شان موثر بوده است.

مهمانان این برنامه متعلق به یک صنف یا حوزه خاص نیستند. ورزشکاری که با توسل به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هم بحث اخلاق‌مداری و هم موفقیت در آن رشته ورزشی را توامان به دست آورده، کسی که از طریق شنیدن واقعه کربلا درباره دین اسلام کنجکاو شده، عاشقی کرده و در نهایت به اسلام گرویده است یا ماجرای رزمنده‌های دفاع مقدسی که داستان‌ها و ماجراهای آنها شنیدنی و همسو با ماجرای عاشوراست و ... هر یک راوی داستان خود می‌شوند و حلقه اتصال همه آنها عشق به سیدالشهدا(ع) است.

برنامه «تکیه‌گاه» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای فرهاد جم که در ایام محرم از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۸:۴۰ خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین