واکنش عجیب زیدان پس از تساوی تلخ


زین الدین زیدان در شبی که می توانست از تساوی بارسا استفاده کند، برابر ویارئال متوقف شد اما زیدان از کسب یک امتیاز ابراز رضایت کرد. نوشته واکنش عجیب زیدان پس از تساوی تلخ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش عجیب زیدان پس از تساوی تلخ

زیدان: تساوی در زمین ویارئال خوب است!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۲
واکنش عجیب زیدان پس از تساوی تلخ

زین الدین زیدان در شبی که می توانست از تساوی بارسا استفاده کند، برابر ویارئال متوقف شد اما زیدان از کسب یک امتیاز ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال با زین الدین زیدان در سومین بازی فصل خود به دومین تساوی متوالی دست یافت. پس از برتری ۱-۳ در زمین سلتا، رئال در برنابئو برابر وایادولید ۱-۱ متوقف شد و در زمین ویارئال با اینکه دو بار عقب افتاد در نهایت به لطف دبل بیل توانست با یک امتیاز به خانه برگردد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:

« بازی را خوب و پرفشار شروع نکردیم؛ در حالی که معتقدم باید در هر بازی کار را هجومی و با انگیزه شروع کنیم. این موضوع خیلی مهم است. در ۱۵ دقیقه ابتدایی خوب بازی نمی کردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و شایسته زدن گل های بیشتری بودیم. گل دوم را وقتی دریافت کردیم که شرایط بسیار خوبی در زمین داشتیم و خوب بازی می کردیم. باید در دفاع بهتر شویم چرا که در حمله می دانیم که چه کارهایی باید انجام دهیم. ویارئال دو حمله کرد و به دو گل رسید اما مهم بود که امشب بازنده نباشیم و در مجموع کسب یک امتیاز در زمین ویارئال اتفاق مثبتی است.»

گل اول ویارئال روی اشتباه راموس به ثمر رسید. زیدان در این رابطه گفت:

« از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد ولی در مجموع از واکنش تیم به گل های خورده راضی هستم. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم.»

زیدان در مورد استفاده از دو مهاجم شماره ۹ (بنزما و یوویچ) همزمان در زمین گفت:

« این برنامه من برای بازی امشب بود چون می دانستم ویارئال در قلب خط دفاع مشکل دارد ولی در زدن گل هایی که به آن نیاز داشتیم توانا نشان ندادیم. با این حال همانطور که گفتم، ترجیح می دهم به نکات مثبت تیم که واکنش خوب تیم پس از دریافت گل بود، اهمیت بدهم.»

بیل:

« از دو گلی که زد خوشحالم و باید به همین روند ادامه دهد.»

نقل و انتقالات:

« روی همین بازیکنانی که در اختیار دارم حساب می کنم و با همین مجموعه پیش خواهیم رفت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس