درد دل یک بازیگر با کیهان


درد دل یک بازیگر با کیهان نوشته درد دل یک بازیگر با کیهان اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

درد دل یک بازیگر با کیهان

درد دل یک بازیگر با کیهان

کیهان نوشت: یک سینماگر که چند سال است در بستر بیماری به سر می‌برد، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به خود اظهار داشت: من هر کاری کردم انجام وظیفه بود، اما روا نیست امروز که در بستر هستم و حقوقم به یغما رفته، هیچ‌کس سراغی از من نمی‌گیرد.

محمد آزادی مهربانی، تهیه‌کننده و بازیگر سینما و تلویزیون که در بستر بیماری به‌سر می‌برد و درحالی که به سختی تکلم می‌کرد گفت: بنده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با علاقه و اعتقاد وارد عرصه سینما شدم و تمام فعالیت‌های من نیز در آثار انقلابی و ارزشی بوده است. ازجمله «میرزا کوچک‌خان»، «ترن»، «سردار جنگل» و… بنده مدتی جبهه بودم و دو برادرم هم در دوران دفاع مقدس شهید شدند. من تمام سرمایه زندگی خودم را در خدمت تولید آثار انقلابی هزینه کردم، اما الان که در بستر بیماری هستم و یکی از کارگردان‌ها، پولم را خورده و رفته، هیچ‌کس رسیدگی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حدود پنج سال است که سکته کرده و خانه‌نشین شده است، افزود: ناراحت نیستم، برای اعتقاداتم کار کردم و وظیفه‌ام را برای این انقلاب انجام دادم، اما این روا نیست امروز که دچار این وضعیت شده‌ام، هیچ‌کس سراغی از من نمی‌گیرد و حتی از حقوقم دفاع نمی‌شود.

آزادی مهربانی تأکید کرد: حتی خانه سینما هم که وظیفه‌ای صنفی به عهده‌دارد، از من که با هزینه شخصی خودم و بدون حمایت ارگان‌ها و نهادها فیلم می‌ساختم، هیچ حمایتی نکرده است و حتی سراغی هم از من نگرفتند.

۲۴۱۲۴۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل