نهمین دوره جایزه «فتح‌الله مجتبایی» برگزار می‌شود


نهمین دوره جایزه «فتح‌الله مجتبایی» برگزار می‌شود

نهمین دوره جایزه «فتح‌الله مجتبایی» ویژه بهترین پایان‌نامه دوره‌ دکتری در رشته‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: دانشجویان دوره‌ دکتری رشته‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» می توانند پایان نامه های دفاع شده را برای داوری دریافت جایزه فتح الله مجتبایی ارسال کنند.

هشتمین سال است که جایزه فتح‌الله مجتبایی هر ساله در دی ماه به بهترین پایان‌نامه دوره‌ دکتری در رشته‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقا علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ی دکتری رشته‌های مذکور اهدا می‌شود.

دانشجویان دوره‌ی دکتری در این دو رشته که در سال ۱۳۹۷ از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه خود را همراه با ذکر نشانی و مشخصات تا پایان مهر ۱۳۹۸ به دبیرخانه‌ این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم، پلاک ۸، ارسال کنند.

هیأت داوران این جایزه متشکل از فتح‌الله مجتبایی، ضیا موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی، محمود فتوحی‌رودمعجنی، مسعود جعفری‌جزی، محمدرضا عدلی با دبیری علی‌اصغر محمدخانی هستند.

پایان‌نامه‌های ارسالی به دبیرخانه این جایزه برگشت داده نمی‌شوند و شرکت‌کنندگان باید از ارسال پایان‌نامه‌هایی که پیش یا پس از سال ۱۳۹۷ دفاع کرده‌اند، خودداری‌کنند.

پایان‌نامه‌ی برگزیده به همت انتشارات هرمس به صورت کتاب منتشر می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش