مدیر روابط عمومی بیمه آسیا منصوب شد


مسعود بادین رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، طی حکمی محمد مظفر خرمی را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، محمد مظفر خرمی به عنوان سومین مدیرروابط عمومی بیمه آسیا با سابقه بیش از ٢٨ سال فعالیت در این حوزه، سکان روابط عمومی این شرکت را به دست گرفت. خرمی فارغ التحصیل رشته ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و در حال حاضر دانشجوی دکترای توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
وی پیش از این، معاون روابط عمومی بیمه آسیا بود. گفتنی است روابط عمومی بیمه اسیا با شروع فعالیت خود از سال ١٣٧٤ یکی از باسابقه ترین روابط عمومی های صنعت بیمه محسوب می شود و نیروی انسانی فعال در آن، عمدتا دانش اموخته دانشکاه های معتبر کشور هستند.
یکی ازمهمترین اهداف در هر سازمان ارتقاء سطح بهره وری است و نیروی انسانی درآن نقشی کلیدی و محوری ایفا می کند. در واقع، تداوم حیات سازمانی و بالندگی آن به زمینه هایی چون خلاقیت، نوآوری بستگی دارد که تحقق چنین شرایطی به علل و عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل جایگاه و نقش نیروی انسانی در سازمان است. امید است مدیریت جدید روابط عمومی این شرکت بیمه ای درمسیر تحقق اهداف خود وهمچنین در راستای پیشبرد اهداف عالی روابط عمومی گام‌های موثرتری را بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا