واژگونی پراید برای یک خانواده حادثه آفرید / در محور داورزن- سبزوار رخ داد


واژگونی پراید برای یک خانواده حادثه آفرید / در محور داورزن- سبزوار رخ داد

حوادث رکنا : اعضای یک خانواده در اثر خواب آلودگی راننده خودرو در محور داورزن- سبزوار مصدوم شدند.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: علت حادثه برابر اعلام کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

سرهنگ جمشید بدری با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور داورزن- سبزوار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن اظهار داشت: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک خودرو پراید به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بدری تصریح کرد: در این حادثه ۳ سرنشین خودرو به همراه راننده جمعا ۴ تن که همه اعضای یک خانواده اند به شدت مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: علت حادثه برابر اعلام کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن در پایان کنترل تصادفات را عزم جدی پلیس دانست و از سایر دستگاه‌های مسئول درخواست کرد اقدامات ارتقاء ایمنی شهروندان را تسریع بخشیده تا جلوی روند افزایشی تصادفات گرفته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد