ناظم الشریعه: اردوی بعدی با حضور همه بازیکنان برگزار می‌شود


ناظم الشریعه: اردوی بعدی با حضور همه بازیکنان برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که برگزاری اردوی فعلی با حضور بازیکنان جوان، باعث تاثیرگذاری روی بخش تاکتیکی آنها می‌شود.

ناظم الشریعه: اردوی بعدی با حضور همه بازیکنان برگزار می‌شودبه گزارش فانوس، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درخصوص اردوی فعلی تیم ملی فوتسال در مرکز ملی فوتبال گفت: اردوی خوبی را برگزار کردیم و پس از این اردو تنها یک اردوی دیگر تا پیش از سفر و حضور در تورنمنت آستاراخان در پیش داریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که همه بازیکنان درگیر حضور در مسابقات بین المللی جام باشگاه های آسیا و جهانی بودند، ترجیح دادیم که این اردو را با حضور بازیکنان جوان برگزار کنیم و از نظر تاکتیکی روی آنها تاثیر بگذاریم. این اقدام، مهمترین تاثیر برگزاری این اردو است و البته 2، 3 بازیکن خوب و باتجربه مانند احمد اسماعیل‌پور و محمدرضا سنگ سفیدی هم به این اردو دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال را 27 شهریور و پس از بازی لیگ برگزار می کنیم. در این اردو بازیکنان اصلی تیم ملی حضور خواهند داشت. البته زمان کافی در اختیار نداریم اما در تلاش هستیم که با برنامه‌ریزی مناسب، ریکاوری خوبی صورت بگیرد و با آمادگی نسبی در تورنمنت آستاراخان حاضر شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد