اطاعت از ولایت فقیه برای همه امری واجب است


اطاعت از ولایت فقیه برای همه امری واجب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما باید اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری را به بهترین وجه انجام داده و اطاعت از ولایت فقیه برای ما و همه امری واجب و ضروری است.

اطاعت از ولایت فقیه برای همه امری واجب است

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 11 شهریور در دیدار با استاندار کرمان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با بیان اینکه بین سپاه، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان، نگاه و رویکرد تعاملی حاکم است، گفت: حرکت‌های خوبی در سطح استان کرمان انجام شده و انتظار داریم همه مسئولان همکاری کنند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر دولت حرکت‌های خوبی را در بحث مهار تورم، کنترل قیمت و پایین آوردن قیمت ارز انجام داده و با کاهش قیمت‌ها رضایت عمومی بین قشرهای مردم را شاهد هستیم که لازم است نظارت توسط دستگاه‌های متولی بیشتر انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان با تأکید بر اینکه در هر بخشی که دولت لازم بداند، سپاه ظرفیت‌ها را در اختیار دستگاه اجرایی قرار خواهد داد، بیان کرد: هر اندازه همکاری و تعامل و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی بیشتر باشد، خروجی این همکاری رضایتمندی مردم را به‌دنبال خواهد داشت و مشکلات مردم با این هماهنگی‌ها بهتر و راحت‌تر حل خواهد شد.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره وحدت و انسجام مجموعه دستگاه‌های اجرایی، افزود: ما باید اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری را به بهترین وجه انجام داده و اطاعات از ولایت فقیه برای ما و همه امری واجب و ضروری است.

ابوحمزه با اشاره به افتتاح اردوگاه کرامت در 21 شهریورماه جاری گفت: 21 و 22 شهریور با حضور سردار مؤمنی و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور و جمعی از مسئولان در قم و همزمان در چند استان دیگر از جمله استان کرمان اردوگاه کرامت افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با اشاره به وضعیت امنیت در استان و شهرستان‌های کرمان، بیان کرد: امنیت مسئله‌ای است که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و تلاش بر این است که هم احساس امنیت و هم خود امنیت در مجموعه استان کرمان جاری باشد که بر همین اساس گشت‌های رضوی در همه شهرستان‌های استان کرمان تا سطح پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود که با تشکیلات قضایی هماهنگ شده است.

وی تأکید کرد: خوشبحتانه با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی، امنیت در سطح استان کرمان برقرار است و در مجموع کاهش ناامنی و افزایش امنیت را شاهد هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...