مصاحبه با تهیه کننده برنامه ویژه «جانشین نود» برای فصل نوزدهم !


تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر در گفتگویی از آخرین تغییر و تحولات ایجاد شده در این برنامه برای پوشش فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد. نوشته مصاحبه با تهیه کننده برنامه ویژه «جانشین نود» برای فصل نوزدهم ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مصاحبه با تهیه کننده برنامه ویژه «جانشین نود» برای فصل نوزدهم !

برنامه فوتبال برتر ؛ از دکور جذاب تا حضور ستاره‌های لیگ برتر و سرمربیان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵
مصاحبه با تهیه کننده برنامه ویژه «جانشین نود» برای فصل نوزدهم !

تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر در گفتگویی از آخرین تغییر و تحولات ایجاد شده در این برنامه برای پوشش فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همانطور که می دانید ، فوتبال برتر در فصل جدید لیگ برتر، علاوه بر پوشش زنده مسابقات که روال اصلی این برنامه در سال‌های اخیر بوده، در یک برنامه هفتگی مهم‌ترین اتفاقات هر هفته را نیز مرور خواهد کرد.

مهدی هاشمی، تهیه‌کننده این برنامه درباره این موضوع گفت:

گروه تولید برنامه ،تدارک ویژه اى برای پوشش هرچه بهتر نوزدهمین دوره لیگ برتر آغاز کرده و تلاش تمام اعضای گروه، ایجاد تنوع و پیشرفت در این حوزه بوده ،با توجه به تلاش‌های صورت گرفته نسبت به انجام آن بسیار امیدواریم.

هاشمی ادامه داد:

ما در فصل جدید برنامه از دو دکور مجزا استفاده کرده‌ایم. مسابقاتى که قرار است به صورت زنده روی آنتن شبکه سه بروند از یک دکور و ویژه برنامه تحلیلی از دکور دیگر روی آنتن خواهند رفت.

تهیه‌کننده فوتبال برتر با اشاره به تولید آیتم‌هایی که در آن از تمام اعضای هر ۱۶ تیم لیگ برتر لیگ استفاده شده، افزود:

در این آیتم‌ها از حضور تمام مربیان، بازیکنان تیم‌های مختلف استفاده کرده‌ایم،امیدواریم موردرضایت هواداران تیم‌های مختلف ومخاطبین برنامه قرارگیرد.

هاشمی با اشاره به روش جدید بررسی داوری‌های لیگ که از اواخر فصل گذشته لیگ برتر در ویژه برنامه تحلیلی فوتبال برتر روی آنتن رفت، گفت:

خوشبختانه از آن سیستم جدید بررسی داوری‌ها استقبال بسیار خوبی شد. هم مردم آنالیز صحنه‌های داوری توسط سه کارشناس و بدون حضور آنها در استودیو را دوست داشتند و هم اهالی فوتبال و جامعه داوری از اجرای آن راضی بودند. به همین دلیل در فصل جدید هم همین سبک را ادامه خواهیم داد.

هاشمی ادامه داد:

ساخت آیتم‌های متفاوت اجتماعی و مستندهای ویژه هم در دستور کار تیم برنامه‌ساز ما قرار دارد.

تهیه کننده فوتبال برتر در پایان گفت:

در فصل جدید حتما در بخش آمار و آنالیز هم اتفاقات ویژه‌تری خواهد افتاد که به مرور آنها را خواهیددید که ان شاء الله مورد توجه مخاطبین وهواداران قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر