عاقبت وحشتناک دختر 2 ساله تهرانی


عاقبت وحشتناک دختر 2 ساله تهرانی

مدیرکل بهزیستی استان تهران از کودک آزاری دختر حدود دوساله در دماوند خبر داد.

به گزارش مشرق، داریوش بیات‌نژاد با اشاره به وقوع کودک آزاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: در تاریخ ۳ شهریور ماه یک مورد کودک آزاری از طریق ۱۲۳ به اورژانس اجتماعی اطلاع داده شد و همکاران بنده در محل حاضر شدند و مشخص شد که دختربچه‌ای یک‌ونیم‌ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دفاع عجیب یک مرد در قتل همسرش

وی تصریح کرد: در همان دقایق اولیه هماهنگی لازم نیز با کلانتری محل انجام شد و بررسی‌هایی در مورد مسئله انجام گرفت و مشخص شد این کودک توسط پدر و نامادری‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در ادامه اقدامات بعدی برای این کودک انجام شد.

بیات‌نژاد ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که پدر این کودک ۲۸ ساله بود و از همسر اول خود جدا شده و با خانم ۱۸ ساله‌ای ازدواج کرده و دختر یک‌سال و نیم پیش آن زندگی کرده و متأسفانه توسط پدر و نامادری به‌طرز وحشتناکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و علاوه بر آثار ضرب‌وشتم بر بدن این کودک (صورت، دست و پا و حتی آلت تناسلی) هم مورد سوختگی قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران توضیح داد: پدر و نامادری هر دو مصرف‌کننده مواد مخدر بوده و پس از بررسی‌های اولیه، کودک به یکی از مراکز درمانی برای طی فرایند درمان ارجاع داده شد و پس از این مرحله و با دستور دادستان دماوند، کودک به یکی از مراکز بهزیستی سپرده شد و تا تعیین تکلیف از سوی مقام قضائی در مرکز نگهداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تا اخذ حق قانونی این کودک، پرونده را پیگیری خواهد کرد، گفت: هم‌اکنون شرایط کودک در مرکز نگهداری قابل قبول است.

منبع:رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟