موفقیت مستندساز مرکز چهارمحال و بختیاری در اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی


موفقیت مستندساز مرکز چهارمحال و بختیاری در اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی، یزدان کیانی از همکاران مستند ساز مرکز چهارمحال و بختیاری رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحلال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صداوسیما مرکز استان ، در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در یزد، رتبه برتر در بخش مستند تلویزیونی به مستند «میرزا» از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان بین به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی اختصاص یافت.
هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که در یزد برگزارشد مستند «میرزا» از بین120 اثر مستند ارسالی، به عنوان اثر برتر انتخاب شد.
این مستند تلویزیونی20 دقیقه ای، روایت عشق و ارادت پیرمردی است در شهر طاقانک از توابع استان چهارمحال و بختیاری، که از سن15سالگی، در ایام محرم به مداحی و تعزیه خوانی می پرداخته و چند سالی است به خاطر کهولت سن و دلایلی دیگر از این حال و هوا دور شده است ولی متوجه می شود که اشتباه کرده و با تشویق همسرش تصمیم می گیرد در ایام عزاداری محرم امسال، دوباره حضور یابد و نوحه سرایی کند.
مستند میرزا به مدت20دقیقه در سیمای جهان بین تولید شده است و دیگر عوامل تولید آن، وحید حسین زاده تصویربردار، داوود رفیعی صدابردار و صفی الله حسینی تدوینگر این اثر هستند.
46

کد خبر 1295357

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد