کلنگ احداث مدرسه 30 کلاسه به زمین زده شد


کلنگ احداث مدرسه 30 کلاسه به زمین زده شد

در راستای افزایش سرانه های آموزشی مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه 30کلاسه، با حضور مفاخریان شهردار منطقه9، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، جمعی از خیرین مدرسه ساز و خانواده شهدا در محله سرآسیاب منطقه9 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 «سید علی مفاخریان» ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز اذعان داشت: در راستای کمبود سرانه های آموزشی، احداث چنین مجموعه های آموزشی می تواند زمینه ساز توسعه فضاهای آموزشی در شهر تهران شود.

شهردار منطقه ۹ ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش درخصوص بازسازی مجموعه های آموزشی گفت: امید است تا با احداث این مجموعه های آموزشی شاهد پرورش فرزندانی پرورش باشیم که باعث اعتلای نام ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان شوند.

در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران اظهار داشت: منطقه9 از جمله مناطق شهری تهران است که دچار کمبود سرانه های آموزشی است و از این رو با احداث مدارس این چنینی و گسترش آموزش می توان معضل آسیب اجتماعی که امروزه بزرگترین آفت برای نیرو های انسانی در کشور است را برطرف ساخت.

وی ضمن تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز بیان داشت: خداوند سعادتی را نصیب خیرین مدرسه ساز کرده است که زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و نخبگان فراهم شود و امید است تا بتوان با استفاده از فرصت ها، برای توسعه عرصه علم و تربیت گام برداشت.

شایان ذکر است کلنگ احداث مدرسه 30کلاسه مرحوم مرادی که از خیرین مدرسه ساز می باشد در محله سرآسیاب منطقه9 با حضور مدیران شهری و دولتی و خیرین و خانواده شهدا به زمین زده شد.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس