خرید لحظه آخری رئال چه کسی است؟


خرید لحظه آخری رئال چه کسی است؟

روز گذشته زیدان در نشست خبری خود گفت که احتمال دارد در روز پایانی نقل انتقالات یک یا حتی دو خرید داشته باشند.

به گزارش مشرق، زیدان در حالتی نیمه شوخی و نیمه جدی به خبرنگاران گفت که ممکن است به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات، یک یا دو بمب خبری داشته باشند. اظهارنظری که بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها داشت.

بیشتر بخوانید:

ملاقات نیمار با نماینده باشگاه رئال مادرید!

سرمربی فرانسوی هر احتمالی تا فردا را ممکن دانست اما نگاهی به وضعیت بازار نشان می دهد که حرف زیدان را نباید چندان جدی گرفت. در حال حاضر 26 بازیکن در رئال مادرید حضور دارند و فروش ماریانو نیز به بن بست خورده است. زیدان از روز اول نقل و انتقالات خواهان جذب پوگبا بود و هنوز هم تنها امید او جذب ستاره فرانسوی است و به همین دلیل مانع جذب کریستین اریکسن و دانی فان دبیک شد.

خرید لحظه آخری رئال چه کسی است؟

در مورد نیمار نیز شرایط به مانند اریکسن و فان دبیک است و زیدان علاقه ای به جذب ستاره برزیلی نداشت. نیمار روز گذشته عنوان داشت که در پی اس جی باقی خواهد ماند تا بازگشت او به بارسا نیز منتفی شود. رئال هم اگر درصدی به جذب نیمار امیدوار بود، آن هم از دست رفت.

به نظر تنها بمبی که ممکن است تا فردا برای رئال منفحر شود، پل پوگبا است اما جدایی ستاره فرانسوی از منچستر بسیار بسیار بعید است به خصوص که اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد روز گذشته پس از تساوی برابر ساوتهمپتون بار دیگر تاکید کرد که پوگبا خواهد ماند.

برای جذب پوگبا 170 میلیون یورو نیاز است و قبل از ان رئال از بین گرت بیل و خامس یکی را باید به تیمی دیگر منتقل می کرد که چنین اتفاقی رخ نداد.

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی