واکنش نیکو کوواچ به درخشش کوتینیو در بوندس لیگا


نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ از نمایش فیلیپ کوتینیو در مقابل ماینتس ابراز رضایت کرد. نوشته واکنش نیکو کوواچ به درخشش کوتینیو در بوندس لیگا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش نیکو کوواچ به درخشش کوتینیو در بوندس لیگا

کوواچ: این همه توانایی های کوتینیو نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۳
واکنش نیکو کوواچ به درخشش کوتینیو در بوندس لیگا

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ از نمایش فیلیپ کوتینیو در مقابل ماینتس ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ نمایش فوق العاده ای برابر ماینتس داشت و موفق شد با نتیجه ۱-۶ این تیم را مغلوب کند. فیلیپ کوتینیو در اواسط نیمه دوم این دیدار تعویض شد و نیکو کوواچ معتقد است او هنوز تمام توانایی های خود را در ترکیب بایرن مونیخ ارائه نکرده است.

نیکو کوواچ گفت:

“در اوایل بازی و پیش از وقت استراحتی که داور در اوسط نیمه اول داد، بدون شور و اشتیاق کافی بازی می کردیم. اما در ادامه موفق شدیم توپ را سریعتر به حرکت درآورده و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ماینتس ایجاد کنیم. اینکه موفق شدیم با برتری راهی رختکن شویم بسیار مهم بود و در کل من از این نتیجه بسیار رضایت دارم.”

نیکو کوواچ گفت:

“عملکرد فیلیپ کوتینیو؟ او امروز در لحظاتی بسیار خوب بازی کرد، اما ما می دانیم که کوتینیو هنوز قادر به ارائه تمام توانایی های خود نیست و به همین دلیل من ۶۰ الی ۷۰ دقیقه به وی بازی دادم اما در کل من از عملکرد کوتینیو راضی هستم.

فیلیپ کوتینیو از قدرت و استعداد زیادی برای پیشرفت کردن در طول فصل برخوردار است و هنوز نتوانسته تمام توانایی های خود را در ترکیب بایرن مونیخ به نمایش بگذارد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!