مجری ضد انقلاب: حجاب خانم‌ها را زیباتر می‌کند!


مجری ضد انقلاب: حجاب خانم‌ها را زیباتر می‌کند!

امیرقاسمی:حجاب در زیبایی خانم‌ها نقش موثری بازی می‌کند. حجابی که خانم‌ها در جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، کادر صورت را می‌بندد و اکثرا قیافه را زیبا می‌کند. حجاب خیلی از صورت‌ها را خوش قیافه می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - موضوع «حجاب بانوان» دستمایه‌ای سیاسی برای فعالیت چهره‌هایی نظیر مصی علی‌نژاد است که برای پنهان ماندن دانش نازل سیاسی آنان در مخالفت سیاسی با جمهوری اسلامی، به کنش بحث‌برانگیزی از سوی خارج نشینان تبدیل شده است. اما موضوع تمامی خارج نشینان و مخالفان حاکمیت چنین نظری در مورد حجاب ندارند. علیرضا امیرقاسمی، مجری و صاحب شبکه فارسی زبان طپش در لس‌آنجلس که سال‌های موزیک‌ویدئوهای هنجارشکن مغایر با قواعد عرفی داخل ایران را ساخته، در آخرین اظهار نظر خود حجاب را ابزاری برای زیبا شدن بانوان توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

تنگناهای ضدحقوق بشری غرب برای زنان مسلمان

امیرقاسمی که این روزها برنامه روی خط اینستاگرام را در مخالفت با حاکمیت تهیه می‌کند در مورد حجاب می‌گوید: مو و حجاب در زیبایی خانم‌ها نقش موثری بازی می‌کند. حجابی که خانم‌ها در جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، کادر صورت را می‌بندد و اکثرا قیافه را زیبا می‌کند. حجاب خیلی از صورت‌ها را خوش قیافه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز