فهرست جدید ویلموتس به نفع سپاهان ؛ زرد پوشان بدون ملی پوش !


از جمع 16 تیم لیگ برتری فقط 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور در تیم ملی سهمیه دارند و باشگاهی نظیر سپاهان که بیشترین هزینه را برای لیگ انجام داده و دوجین بازیکن تراز اول جمع کرده، حتی یک بازیکن هم در تیم ملی ندارد. نوشته فهرست جدید ویلموتس به نفع سپاهان ؛ زرد پوشان بدون ملی پوش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

فهرست جدید ویلموتس به نفع سپاهان ؛ زرد پوشان بدون ملی پوش !

سپاهان بدون ملی پوش در تعطیلات لیگ
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰
فهرست جدید ویلموتس به نفع سپاهان ؛ زرد پوشان بدون ملی پوش !

از جمع ۱۶ تیم لیگ برتری فقط ۳ باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور در تیم ملی سهمیه دارند و باشگاهی نظیر سپاهان که بیشترین هزینه را برای لیگ انجام داده و دوجین بازیکن تراز اول جمع کرده، حتی یک بازیکن هم در تیم ملی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فهرست جدید تیم ملی چند ساعت بعد از بازگشت مارک ویلموتس به ایران منتشر شد. مسلماً او هنوز شناخت کافی از تیم‌ها و بازیکنان ندارد و بخشی از کار را به دلسوزان فدراسیون! و معتمدی نظیر وحید هاشمیان سپرده است.

۳ دروازه‌بان به اردو فراخوانده شدند، در این میان دلیل خط خوردن امیر عابدزاده و پیام نیازمند مشخص نیست.

ابتدا فهرست اعلام شده را مرور کنیم:

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرشید مظاهری، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، محمد نادری، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیاوش یزدانی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

پرسپولیس بیشترین سهمیه را دارد
پرسپولیس با ۶ سهمیه بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد. سیاوش یزدانی در فصل جدید یک بازی انجام داده، چون از حضور در بازی اول استقلال در لیگ نوزدهم محروم بود. نفراتی نظیر آرش رضاوند، مسعود ریگی و علی دشتی فصل قبل در تیم‌هایشان ستاره بودند، اما دیده نشده‌اند، ولی علی کریمی مثل ماه‌های گذشته مورد توجه قرار دارد.

شجاعی رکورددار
اشکان دژاگه یکی از چهره‌های سرشناس است که در لیست جدید قرار ندارد. پژمان منتظری خداحافظی کرده و فعلاً تیمی ندارد که به تیم ملی دعوت شود. مسعود شجاعی که با حضور در ۳ جام جهانی رکورددار تاریخ فوتبال ایران است، در لیست منتسب به مارک ویلموتس جای دارد!

اینجا هم به نفع سپاهان شد
از جمع ۱۶ تیم لیگ برتری فقط ۳ باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور در تیم ملی سهمیه دارند و باشگاهی نظیر سپاهان که بیشترین هزینه را برای لیگ انجام داده و دوجین بازیکن تراز اول جمع کرده، حتی یک بازیکن هم در تیم ملی ندارد. البته این اتفاق باز هم به نفع کادر فنی سپاهان است که برخلاف مربیان ۳ رقیب دیگرش می‌تواند در ۲ هفته تعطیلات لیگ با همه نفرات تمرین و بازی دوستانه برگزار کند و به میزان هماهنگی تیمی بیفزاید.

کار برای خانزاده و چشمی سخت شد
با روی کار آمدن مارک ویلموتس، بازیکنانی نظیر روزبه چشمی، محمدرضا خانزاده و… کار راحتی برای حضور در اردو‌های مختلف تیم ملی پیش‌رو ندارند و باید با درخشش در تیم‌های باشگاهی بتوانند نظر مساعد سرمربی بلژیکی را جلب کنند. دعوت دوباره از اللهیار صیادمنش دور از انتظار نبود. مهاجم ۱۸ ساله‌ای که در اولین بازی ملی‌اش گلزنی کرد و به تیم مطرح فنرباغچه پیوست. امید نورافکن قبلاً به چند اردو دعوت شده بود که اکنون پس از پیوستن به سپاهان اردوی جدید را از دست داده و باید با تلاش بیشتر جایگاه سابقش را پس بگیرد.

نیازمند و شجاع از قلم افتادند
پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده و… شایستگانی هستند که از قلم افتاده‌اند. عملکرد نیازمند در تمام ماه‌های گذشته بهتر از نمایش حسینی در استقلال بوده است. شجاع خلیل‌زاده با همه انتقاداتی که به خاطر حرکاتش به او وارد است، جزو بهترین مدافعان لیگ بوده است. حتی مهرداد محمدی برادر دوقلوی میلاد در لیگ پرتغال حضور فعالی دارد و می‌تواند در آینده همزمان با برادرش برای تیم ملی به میدان برود.

دیوار کوتاه رسانه‌ها
اولین تمرین تیم ملی برای بازی با هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال شروع می‌شود و اعلام شده نمایندگان رسانه‌ها برای ۲۵ دقیقه می‌توانند تمرین را تماشا کنند. فدراسیون از ۲، ۳ ماه قبل اصرار دارد همه چیز طبق قوانین فیفا و AFC باشد، ولی خود فدراسیون در انتخاب قانونی دبیرکل هیچ‌گونه حساسیتی به خرج نمی‌دهد. یا اینکه چرا بعد از اجرایی شدن قوانین مرتبط با بازنشستگان، هنوز چند بازنشسته با سمت مشاور در فدراسیون مشغول کار هستند؟ فعلاً فقط دیوار رسانه‌ها و نمایندگان رسانه‌ها کوتاه است.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق