برنامه‌های کانون مسجد جامع لار در دهه امامت و ولایت


برنامه‌های کانون مسجد جامع لار در دهه امامت و ولایت

اخوت با اشاره به برنامه‌های کانون مسجد جامع لار در دهه امامت و ولایت، گفت: برنامه‌های متنوع و شادی تا عید غدیر برگزار می‌شود.

«محمدابراهیم اخوت» به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: 150 کانون فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، بیش از 200 برنامه مختلف فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان اجرا خواهند کرد که کانون مسجد جامع لار یکی از کانون‌های مطرح و فعال جنوب فارس، برنامه‌های متنوع و شادی را تا روز عید غدیر اجرا می‌کند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: برپایی موکب امیرالمؤمنین (ع) به مدت سه شب در خیابان ساحلی با اجرای برنامه‌های ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی کودکان، اهدای جوایز، اجرای سرود، ماشین‌نویسی، توزیع بادکنک و ... سرآغاز برنامه‌های این دهه مبارک است.

وی تصریح کرد: برپایی کاروان شادی از مسجد جامع لار به سمت امامزاده «میر‌علی‌بن‌الحسین (ع)» با اجرای نورافشانی، طبخ و توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا بین مؤمنین در روز عید غدیر، برگزاری سرودهای میدانی در مکان‌های مختلف شهر از جمله بازار قیصریه، بازار روز قدمگاه، پارک شهر، بازار امام خمینی(ره)، مجتمع نگین، خیابان ساحلی و روبروی مسجد جامع از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است.

وی اجتماع بزرگ غدیر همراه با سخنرانی و قرائت خطبه غدیر را یکی از برنامه‌های شاخص این دهه دانست و گفت: جشن باشکوه غدیر با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع لار برگزار خواهد شد.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط