نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت


نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت

بحرینی از نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: کانون های مساجد اروند در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی دهه امامت و ولایت نقش تاثیر گذاری داشتند.

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: حضور مساجد در مناطق مختلف شهر و روستا، ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ارائه برنامه های مختلف در زمان های خاص جهت عموم مردم را به دنبال داشته که با جذب نسل سوم انقلاب کارایی خود را به عنوان پایگاه اصلی مردم افزون کرده است.

مدیر ستاد کانون های مساجد منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم کانون ها، جذب نوجوانان و جوانان است چرا که آنها آینده سازان آتی جامعه خواهند بود از این رو سعی کرده ایم برنامه هایی را در مساجد پیاده سازی کنیم که با شرایط و بافت محله و سن این قشر همخوانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی هنری در هر منطقه با حرکتی پر شور، محلات و مساجد خود را چراغانی و آذین بندی کرده و نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی و تهیه و توزیع نذری اقدام کردند.

بحرینی خاطر نشان کرد: مدیران و کارشناسان کانون ها با توجه به ارزیابی محله و منطقه خود مسابقات متنوع فرهنگی با موضوع دهه امامت و ولایت و کتاب و کتابخوانی با موضوع عید غدیر خم برای سنین مختلف برنامه ریزی و اجرا کردند.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه هایی که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد جشن های خیابانی و هیاتی در مساجد و محله های شهر و روستای آبادان و خرمشهر بود که با استقبال مردم روبرو شد.

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در پایان از همکاران خود در مساجد مختلف شهرها و روستاهای آبادان و خرمشهر که با کمترین امکانات بیشترین فعالیت ها را جهت رضای خداوند انجام می دهند تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟