کسب رضایت مردم در اولویت فعالیت های دولتمردان است


کسب رضایت مردم در اولویت فعالیت های دولتمردان است

اقبال عباسی روز شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری این استان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است اما مسئولان نظام با سخت‌کوشی و اهتمام در خدمت‌رسانی به مردم فتنه های دشمن را خنثی می کنند.
وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی اگر چه کشور را با تنگناهایی مواجه کرده است اما پایداری و همراهی مردم با مسئولان سبب شده تا از این برهه سخت تاریخی نیز به سلامت عبور کنیم.
عباسی تصریح کرد: بی شک این همراهی و پایداری مردم بر ارزش ها و آرمان های نظام مستحق بالاترین خدمت ها است و باید بیش از این در خدمت به آنها تلاش کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش تعیین کننده ای برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تمامی انتخاب ها در نظام اسلامی با رای و نظر مردم انجام می گیرد و این افتخار بزرگی برای نظام ما به شمار می رود.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش دولتمردان و تبریک هفته دولت، افزود: امید است مجریان و دولت مردان استان همچنان در انجام وظایف خود پرتلاش و موفق باشند.
احمدرضا بهرامی با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید کشور، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان خدوم اگر چه دوران خدمت کوتاهی داشتند اما الگوی ماندگاری برای همه خدمتگزاران به نظام هستند.
دوم تا هشتم شهریورماه با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !