اجرای طرح توسعه شرکت کویرتایر تسریع شود


اجرای طرح توسعه شرکت کویرتایر تسریع شود

زینلی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح توسعه این کارخانه تاکید کرد و گفت: با راه اندازی تولید تایرهای سیمی باری حدود 220 نفر دیگر به اشتغال مستقیم این مجموعه اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمد حسین زینلی» امروز (9 شهریور) در بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از خط تولید این کارخانه اظهار داشت: در طرح توسعه تایرهای تمام سیمی باری و اتوبوسی تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه این شرکت هم اکنون با ظرفیت 27 هزار تن تولید، انواع تایرهای سواری رادیال که معادل 4 میلیون حلقه در سال است را در دستور کار دارد، گفت: با اجرای طرح توسعه کوتاه مدت سالانه حدود 10 هزار تن انواع تایرهای آل استیل باری و سواری به ظرفیت تولیدی کارخانه اضافه خواهد شد.

زینلی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری اجرای طرح توسعه کارخانه کویر تایر حدود 22 میلیون دلار است، ادامه داد: برخی از ماشین آلات این طرح خریداری و گشایش اعتبار شده است.

وی بیان داشت: با توجه به نیاز شدید کشور به تولید تایرهای تمام سیمی باری و اتوبوسی، برای ناوگان حمل و نقل کشور وزیر صنایع حمایت کامل دولت را از اجرای این طرح اعلام کرده است که امید است در مهرماه سال آینده شاهد راه اندازی و افتتاح این طرح مهم ملی باشیم.


زینلی با اشاره به اینکه در حال حاضر اشتغال مستقیم کارخانه کویر تایر حدود یک هزار و 450 نفر است، گفت: با راه اندازی تولید تایرهای سیمی باری حدود 220 نفر دیگر به اشتغال مستقیم این مجموعه اضافه خواهد شد.


مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه زیربنای ساختمان های فعلی این کارخانه حدود 90 هزار مترمربع است، افزود: عملیات ساختمانی برای احداث 20 هزار مترمربع ساختمان های جدید طرح توسعه در ست اجرا است و بخشی از آنها نیز احداث شده است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟