«یالثارات الحسین» بر فراز گنبد مسجد جمکران


«یالثارات الحسین» بر فراز گنبد مسجد جمکران

کانون خبرنگاران نبأ ــ پرچم سرخ رنگ «یالثارات الحسین» در آستانه ماه محرم در میان فریادهای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا مهدی(عج) منتظران قیام بر فراز گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز در آمد.

«یالثارات الحسین» بر فراز گنبد مسجد جمکران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه ماه محرم پرچم سرخ رنگ منقش به شعار «یالثارات الحسین» بر فراز گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.

در این مراسم معنوی منتظران قیام در مسجد مقدس جمکران با فریادهای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا مهدی(عج) نظاره‌گر اهتزار این پرچم خونین رنگ بر روی گنبد این مکان مقدس بودند.

در روایات ذکر شده که شعار یاران حضرت حجت(عجل‌الله تعالی فرجه) «یالثارات الحسین» است که خون‌خواهان حسین(ع) را برای انتقام فرا می‌خواند.

یادآور می‌شود، برنامه‌های دهه اول محرم در مسجد مقدس جمکران هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مداحی حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و مرثیه‌سرایی مادحین اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

مراسم شیرخوارگان حسینی، مراسم قرائت روزانه زیارت عاشورا، مقتل‌خوانی و محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های این مکان مقدس در دهه اول محرم خواهد بود.

جلال بیطرفان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن