قاتل استقلال: پرسپولیس می خواستم اما …


حالا در فوتبال ایران همه امیرحسین باقرپور را می شناسند. او با گلی دیرهنگام در شب پنجشنبه نام خود را بر سرزبان‌ها انداخت. نوشته قاتل استقلال: پرسپولیس می خواستم اما … اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قاتل استقلال: پرسپولیس می خواستم اما …

امیرحسین باقرپور: خوب شد که قرضی به خوزستان رفتم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵
قاتل استقلال:  پرسپولیس می خواستم اما …

حالا در فوتبال ایران همه امیرحسین باقرپور را می شناسند. او با گلی دیرهنگام در شب پنجشنبه نام خود را بر سرزبان‌ها انداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین باقرپور یکی از مهاجمان آینده دار فوتبال ایران است که بعد از درخشش در بازی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در فصل پیش ماموریت نیمه کاره خود را با گلزنی مقابل استقلال تمام کرد. او که تعویض طلایی جوادنکونام در این بازی بود در این باره می گوید:

وقتی به میدان رفتم به‌دنبال یک فرصت بودم تا بتوانم گلزنی کنم و خداراشکر در ثانیه های پایانی توپ آمد و توانستم گل بزنم و دل هوادارانمان که از اهواز به ورزشگاه امده بودند را شاد کنم تا دست خالی به خانه باز نگردیم، امیدوارم که این گلزنی ها ادامه داشته باشد. دست همه هوادارانی که در همه شرایط مارا حمایت می کنند درد نکند و انشالله در بازی بعد خانگی با برد بتوانیم خوشحالشان کنیم.

امیرحسین باقرپور گلزن شمالی تیم فولاد در دیدار برابر استقلال درباره حضورش در آکادمی فولاد نیز گفت:

من متولد بابل هستم و در اولین سال نوجوانان در تست تیم فولاد شرکت کردم چرا که آکادمی فولاد بزرگترین اکادمی کشور است و خدا را شکر انتخاب شدم، ۲ سال در تیم جوانان و دو سال در تیم امیدهای فولاد بازی کردم وسپس به تیم بزرگسالان اضافه شدم اما بازی به من نرسید و ترجیح دادم که به صورت قرضی به استقلال خوزستان بروم تا بازی کنم و تجربه ام زیاد شود، فکر می کنم یک تصمیم خوب بود و بسیار به فوتبال من کمک کرد.

امیرحسین باقرپور درپاسخ به سئوال ما درباره پیشنهاد از پرسپولیس در ابتدای فصل هم گفت:

بله من از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما چون قرضی به استقلال خوزستان رفته بودم یکسال دیگر با فولاد قرارداد داشتم و خودم هم دوست داشتم با پیراهن فولاد به میدان بروم چرا که محصول اکادمی این باشگاه هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا