بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل


فرش های فانتزی از انواع طرح های مدرن فرش هستند که امروزه جای خود را در منازل ایرانیان باز نموده اند همچنین با توجه به اینکه این فرش ها دارای طرح های متنوعی و جذابی می باشند توجه طیف وسیعی از زوج های جوان را به سمت خود جلب کرده اند. فرش های فانتزی چشم نواز که در فروشگاه تک فرش در انتظار شماست انواع فرش ماشینی فانتزی در ابعاد و رنگ ها و برندهای...

فرش های فانتزی از انواع طرح های مدرن فرش هستند که امروزه جای خود را در منازل ایرانیان باز نموده اند همچنین با توجه به اینکه این فرش ها دارای طرح های متنوعی و جذابی می باشند توجه طیف وسیعی از زوج های جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

فرش های فانتزی چشم نواز که در فروشگاه تک فرش در انتظار شماست

انواع فرش ماشینی فانتزی در ابعاد و رنگ ها و برندهای مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند و همچنین این فرش ها در انواع طرح های شگی و شنل و گلیم فرش و بریز و … موجود می باشند. فرش های فانتزی به صورت پرز بلند و پرز کوتاه و فاقد پرز تولید می شوند و از آن ها می توان در بخش های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و اتاق کودک و سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم انواع فرش های فانتزی را از فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه تک فرش خریداری کنید تا از کیفیت و قیمت فرش ها اطمینان داشته باشید. در ادامه نمونه هایی از انواع طرح های موجود در فروشگاه تک فرش را ملاحظه می فرمایید.

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل
بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

کدام طرح فرش فانتزی را بیشتر می پسندید؟

اگر شما تمایل دارید در بخش های مختلف منزل خود فرش ها با طرح های بیضی و گرد و لوزی و مستطیل و … را پهن کنید بهتر است به سراغ مدل فرش فانتزی بروید.
فرش های فانتزی در شهرهایی نظیر اصفهان و مشهد و کاشان و … تولید می شوند که در این میان انواع فرش کاشان از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.
در طراحی فرش های فانتزی الیاف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از الیاف نظیر الیاف پلی استر از کیفیت بیشتری برخوردار می باشند و دارای خاصیت ضد لک و ضد حساسیت می باشند. از الیافی نظیر نخ و پشم نیز در طراحی فرش های فانتزی استفاده می شود.

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزلبهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزلبهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

فرش های فانتزی بیشتر مناسب کدام نقاط منزل هستند؟

بیشتری کاربرد این مدل فرش ها در مکان هایی نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب می باشد همچنین برای استفاده از این فرش ها در فضای اتاق پذیرایی باید دقت بیشتری را به خرج داد زیرا فرش های مورد استفاده در سالن پذیرایی باید از طرح و رنگی خاص و جذاب برخوردار باشند.
برای طراحی فرش های فانتزی اغلب از رنگ های روشن و براق استفاده می شود همچنین در برخی از طرح های این فرش ها رنگ های خنثی نیز به چشم می خورند.
فرش های فانتزی به صورت ساده و طرح دار و با اشکال هندسی مختلف تولید می شوند که انتخاب رنگ و طرح این فرش ها به ابعاد اتاقی که قرار است فرش در آنجا پهن شود بستگی دارد.
اگر اتاق مورد نظر شما دارای ابعادی کوچک می باشد بهتر است از فرش های ساده و رنگ روشن برای پوشاندن کف اتاق استفاده نمایید.

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل
انتخاب فرش برای اتاق های بزرگ کار نسبتا ساده ای می باشد و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق طرح و رنگ فرش های فانتزی را انتخاب نمایید.
فرش های فانتزی برای دکوراسیون های مدرن و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید با پوشاندن کف بخش های مختلف منزل خود به کمک این طرح فرش ها طراحی داخلی شاد و بی نظیری را در منزل خود ایجاد نمایید.

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزلبهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزلبهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

مدل فرش فانتزی در ابعاد مختلف از ۴ متری تا ۱۲ متری در بازار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید بیشتر قسمت های کف پوش اتاق مورد نظر تان را به کمک فرش بپوشانید بهتر است فرش های ۹ متری و ۱۲ متری را برای خرید انتخاب نمایید.
فرش های مدرن و امروزی اگر روی سطح موکت پهن شوند جذابیت خاصی پیدا می کنند از این رو در هنگام انتخاب ابعاد این طرح فرش ها دست شما کاملا باز خواهد بود.

بهترین مدل های فرش فانتزی 2019 برای نقاط مختلف منزل

در این مطلب با انواع مدل فرش فانتزی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فرشی شیک و مناسب را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح و قیمت فرش های فانتزی به فروشگاه تک فرش با آدرس اینترنتی https://takfarsh.com/ مراجعه نمایید.

آدرس سایت: takfarsh.com

اینستاگرام : takfarshcom

شماره های تماس :
۰۹۱۳۰۱۹۷۹۵۴
۰۳۱۵۵۴۶۹۷۲۲

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟