اظهارنظر درباره دختر ترامپ، دستیار شخصی رئیس جمهور را به خانه فرستاد


اظهارنظر درباره دختر ترامپ، دستیار شخصی رئیس جمهور را به خانه فرستاد

رئیس‌جمهوری آمریکا، علت اخراج دستیار شخصی‌اش را اظهار نظر او درخصوص فرزندانش طی یک شام غیر رسمی با خبرنگاران عنوان کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که تماسی از سوی مادلین وسترهوت، دستیارش که روز پیش‌تر اخراج شده بود، داشته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ترامپ اظهار داشته است: "حس می‌کنم چیزهایی گفت. به من زنگ زد، بسیار ناراحت بود". ترامپ با اظهار اینکه اخراج او "خودکار" انجام شده مشخص نکرده که آیا خود او در این کار نقشی ایفا کرده است یا خیر؛ وی افزود: "او تماس گرفت و من، آرزوی خوشی برایش داشتم".

این اظهارات ساعاتی پس از آن صورت گرفت که گزارشی توسط نشریه "پولتیکو" منتشر شد و دلیل اخراج وسترهوت در آن، صحبت‌های زمان شام او در هفدهم اوت عنوان شد. طبق این گزارش، او طی این مراسم شام خطاب به خبرنگاران گفته بود که ترامپ، چون فکر می‌کرد دخترش تیفانی چاق است، نمی‌خواسته با او در عکس‌ها باشد.

ترامپ این اظهارات را رد کرده و آن را "کاملا نادرست" خوانده است. او درباره جوان‌ترین دختر خود گفت: این کاملا نادرست است. او شگفت‌انگیز است و سخت درس می‌خواند.

این پایگاه خبری هم‌چنین گزارش داده بود که وسترهوت، مدعی بود رابطه‌اش با ترامپ، بهتر از رابطه ترامپ با دخترانش بوده است.

ترامپ در پاسخ به سوالی درخصوص این گزارش، به دفاع از رابطه خود با جوان‌ترین دخترش پرداخت و گفت: "تیفانی عالی است؛ من عاشق تیفانی هستم".

پولیتیکو گزارش داده بود که ظاهرا وسترهوت، در حالت عادی این سخنان را نگفته است.

ترامپ رسانه‌ها را با "غیر صادق" خواندن، مورد سرزنش قرار داد و اظهار داشت که آن‌ها جزئیات مکالمات غیر رسمی را افشا می‌کنند.

ترامپ گفته است که وسترهوت، "شب بدی" داشته و تصریح کرده که او هنگام صحبت عادی نبوده است.

وسترهوت به عنوان دستیار ویژه ترامپ، مدیر اجرایی فعالیت‌های اتاق بیضی کاخ سفید بود. او از برنامه‌های زمانی رئیس‌جمهوری کاملا آگاه بود و اطلاع دقیقی از افرادی که با او در تعامل بوده‌اند، داشت.

این مقام سابق کاخ سفید، پیش‌تر دستیار "کمیته ملی جمهوری‌خواه" بود که در کتاب "قتل‌عام آمریکایی" به نوشته تیم آلبرتا نیز نامش ذکر شده است؛ در این کتاب آمده که وسترهوت، فردی احساساتی بوده و شب انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ نیز در اشتیاق پیروزی ترامپ گریه می‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا