بیش از 300 خانه مبله غیرمجاز در فارس پلمب شد


بیش از 300 خانه مبله غیرمجاز در فارس پلمب شد

رکنا : عضو هیات مدیره جامعه هتلداران ایران خواستار برخوردهای ضابطه‌مند با خانه های اجاره ای به ویژه در استان های شمالی شد.

به گزارش رکنا ، رییس جامعه هتلداران فارس از پلمب ۳۵۵ خانه مبله غیرمجاز در این استان خبر داد و تاکید کرد: باید دست دلال‌ها از «گردشگری سلامت» کوتاه شود.

حسن سیادتان با اشاره به اجرای طرح سامان‌دهی خانه‌های اجاره‌ای در این استان گفت: با توجه به افزایش سفر مسافران و گردشگران عرب به استان فارس با انگیزه درمان، هماهنگ شده است تا این مسافران در خانه‌های شخصی اقامت نداشته باشند و حتما از هتل و اقامتگاه‌های مجاز استفاده کنند تا از ظرفیت‌های امنیتی و اقتصادی این سفرها بهره بیشتری برده شود.

او از پلمب ۳۵۵ خانه مبله شخصی که بدون مجوز، مصرف گردشگری داشتند و غیرمجاز بودند، خبر داد و افزود: این اقدام با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی صورت گرفته است اما باید تداوم داشته باشد تا ساختار پایداری برای اقامت تعریف شود.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران ایران گفت: با توجه به رشد خانه‌های اجاره‌ای شخصی در گردشگری، لازم است برخوردهای ضابطه‌مند و قانونی به سایر استان‌ها تسری یابد، مخصوصا به شمال کشور که تعداد این خانه‌ها بی‌رویه در حال افزایش است و به جریان اقتصادی گردشگری خدشه وارد کرده و دردسرهای اجتماعی به‌وجود آوده است.

سیادتان همچنین برخورد جدی‌تر با دلالان گردشگری سلامت را ضروری دانست و گفت: دلال‌ها پول‌های سنگینی از گردشگران خارجی می‌گیرند و خدمات نازل و بی‌کیفتی را عرضه می‌کنند که فقط بدنامی آورده است. باید روش پذیرش گردشگران سلامت اصلاح و سامان‌دهی شود و دست این دلال‌ها را کوتاه کرد. این کار به عزم و اراده‌ای جدی در تمام بخش‌های کشور نیاز دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور