وزیر صنعت و معاون رئیس جمهور وارد خراسان جنوبی شدند


وزیر صنعت و معاون رئیس جمهور وارد خراسان جنوبی شدند

«رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و حجت الاسلام ‌«سید محمدعلی شهیدی محلاتی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد فرودگاه بیرجند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت کابینه دوازدهم به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد وزارت و حجت الاسلام ‌«سید محمدعلی شهیدی محلاتی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز شنبه (9 شهریور) با استقبال مسئولان وارد استان خراسان جنوبی شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از حضور در مزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به منظور افتتاح واحد تولید پروفیل و درب و پنجره یو پی وی سی در شهرک صنعتی قاین به شهرستان قائنات سفر می کند.

بازدید از کارخانه فولاد قائنات، کارخانه منیزیم سربیشه و طرح های توسعه ای این کارخانه از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت در استان است.

بازدید از کارخانه کویر تایر و طرح توسعه آن، آغاز عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد و نشست با فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

همچنین برای معاونین همراه وزیر برنامه‌هایی به صورت مستقل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان، فردوس، بشرویه، سرایان و زیرکوه پیش بینی شده است.

یادآور می شود، قرار است ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین کتابخانه شهید بصیری‌پور با حضور حجت الاسلام ‌«سید محمدعلی شهیدی محلاتی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افتتاح شود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 28 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق