مشخصات ظاهری و فنی مزدا 3 مدل 2019 | فیلم


مشخصات ظاهری و فنی مزدا 3 مدل 2019 | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده انددرباره خودروی برقی سه‌چرخ ساندورس چه می‌دانید...رقابت تنگاتنگ موتورسیکلت و خودرو از نوع دریفت...تیزر تبلیغاتی بی ام و گرن کوپه؛ اعجوبه سبز...

این مزدا ۳ پروتوتایپ (نمونه اولیه) که دارای پوشش استتاری مشکی مات بود را باید نه نسل جدیدی از این خودرو بلکه مدلی فیس لیفت از نسل فعلی مزدا ۳ دانست.

با توجه به اینکه مزدا پیشتر اعلام کرده بود، اسکای اکتیو ایکس را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد کرد می‌توان حدس زد که این خودرو نیز برای سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

نحوه کار موتور آن به این صورت است که مخلوط سوخت و هوا به جای اینکه با کمک شمع مشتعل شود با استفاده از فشار ناشی از تراکم پیستون مشتعل می‌شود. البته مزدا برای کنترل این نوع احتراق از فناوری جدیدی با نام Spark Controlled Compression Ignition استفاده کرده است که به ادعای این کمپانی می‌تواند بازه ای را که سوخت و هوا در حال اشتعال هستند را افزایش داده و کنترل کند.

مزدا این سری موتورها را حرکتی از موتورهای شمع دار به سمت موتورهای احتراق تراکمی می داند.

به ادعای مزدا این فناوری می‌تواند راندمان موتور را در مقایسه با سری اسکای اکتیو G به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد و مصرف سوخت آن نیز با موتورهای دیزلی اسکای اکتیو D برابر است.

این موتورها در سال ۲۰۱۹ و برای نخستین بار بر روی نسل جدید مزدا ۳ عرضه خواهند شد.

(۴۱۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا