پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در محلات صرف شد


پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در محلات صرف شد

خمین - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های هادی این شهرستان در سال جاری هزینه شده است.

«حسین پادگانه» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار که از منابع تملک دارایی استان تخصیص شده، صرف بهسازی معابر روستاهای «آبگرم»، «نینه» و «گل چشمه» شده است.

وی اظهار داشت:طرح هادی گل چشمه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته وطرح های هادی آبگرم و نینه نیز تا ۲ هفته آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: بخشی از طرح هادی نینه و روستای آبگرم محلات پارسال اجرا شد و مرحله دوم آن امسال کلید خورد.

پادگانه بیان کرد: عملیات اجرایی طرح بهسازی معابر آبگرم محلات از سال ۹۴ کلید خورد و دوره اجرای آن ۱۰ سال است که با انجامش گام مهمی در توسعه اصولی و جلوگیری از تعرض به املاک این منطقه برداشته می شود.

وی ادامه داد: مشخص شدن کاربری اراضی این منطقه گردشگری از مزایای تصویب و اجرای طرح هادی آبگرم محلات است که امکان واگذاری زمین به بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز واحدهای اقامتی و خدماتی را فراهم می کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات افزود: با اجرای طرح هادی آبگرم امکان ورود سرمایه گذار به این منطقه ویژه گردشگری فراهم شده و واحدهای گردشگری جدید با امکانات مناسب ایجاد می شود.

محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است که ۴۳ هزار نفر از این جمعیت در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی