مدیر عامل شرکت آفتاب فروزان آریا پیشرفته ترین متد تناسب اندام غیر جراحی دنیا برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، یحیی گل بابایی گفت: یکی از مدرنترین دستگاه های تناسب اندام ، مادلینگ و لاغری در جهان را با نام (ترواسکالپت آی دی ) که در زمره برترین تکنولوژی های غیر جراحی زیبایی دنیا بشمار می رود.

وی با بیان اینکه شرکت آفتاب فروزان آریا ( آفا ) برای اولین بار در کشور این دستگاه را معرفی و ارائه می دهد، افزود:لیفت شدن پوست ، ازبین رفتن یک چهارم چربی اضافی در یک جلسه ، نداشتن درد و عوارض ، عدم نیاز به رژیم غذایی خاص و درمان در یک جلسه از مزایای دستگاه ترواسکالپت ID می باشد.

وی ادامه داد: این دستگاه در اختیار پزشکان و متخصصان زیبایی قرار خواهد گرفت و کاربرد آن صرفا پزشکی بوده و تحت هیچ شرایطی کاربرد ورزشی ندارد.

مدیر عامل شرکت آفتاب فروزان آریا ( آفا ) گفت: البته دستگاه هایی هستند که سایز سلول چربی را کاهش میدهند ، اما دستگاه ترواسکالپت ID ، سلول چربی را کامل از بین می برد و این مهم برای اولین بار در ایران ارائه می گردد.

گل بابایی با اشاره به اینکه مواد مصرفی این دستگاه مستقیما و بدون واسطه از طریق کمپانی مربوط تامین میگردد، این مزیت را بزرگترین حسن این پلاتفرم دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به بهترین نتایج و اثر درمانی، با ارائه آموزش کاربردی دستگاه به پزشکان ، سعی داریم تا از بروز عوارض احتمالی ، جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) گفت: رسالت ما شفاف سازی و آگاهی به جامعه بوده است، چرا که در این میان افرادی برای کسب منافع بیشتر ، از عدم آگاهی برخی افراد استفاده کرده و به بیمار و زیبا جوی و البته عملکرد دستگاه لطمه میزنند .بنابر این اگر بتوانیم اطلاعات مردم و و پزشکان را افزایش دهیم ، گامهای بسیار مثبتی در سلامت جامعه که بسیار با اهمیت و حساس است برداشته ایم ،که رسانه ها نیز می توانند در این زمینه یاری گر شرکت آفتاب فروزان آریا به عنوان یک شرکت پیشرو باشند.

گل بابایی گفت: اصولا سازمان های دارای پشتوانه همچون شرکت آفا ،برای انتخاب و معرفی یک دستگاه و تکنولوژی جدید، استراژی علمی ویژه ای دارند و پروسه نیاز سنجی محصولات جدید در قالب کارگروه های تحقیق و توسعه مخصوص سپری می شوند.

وی افزود: این فرآیند دارای مراحل خاصی همچون تحقیق علمی ، انتخاب محصول ، تحقیق و دریافت مجوز از دستگاه های ذیربط بوده و پس از خریداری نسبت به بومی سازی آن در داخل و در راستای رونق تولید گام های بزرگی برداشته می شود ، که ما همواره این فرآیند را با تامل طی کرده و حتی سعی داریم با بومی سازی تجهیزات و تکنولوژی ها محصولات مهندسی شده را در بازارهای هدف منجمله جمله عراق صادر کنیم.

وی از تعامل بسیار خوب شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا ) با دستگاه های اجرایی مرتبط در کشور در طی 15 سال فعالیت این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعامل سازنده در نهایت منتج به رضایت هموطنان از خدمات به روز خواهد شد.

گل بابایی خاطرنشان کرد: با بهره گیری از دستگاه ترواسکالپت ID در کشور ، گام بسیار بزرگی در تناسب اندام ، مادلینگ و لاغری بدون جراحی برداشته شده است.

مدیر عامل شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا ) گفت: در نهایت هدف ، بومی سازی تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر دانش کارشناسان و مهندسین جوان این شرکت و انجام مهندسی معکوس تجهیزات پزشکی وارداتی است.

مدیر مارکتینگ شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) نیز در این نشست خبری به معرفی این شرکت پرداخت و گفت: دستگاه ترواسکالپت ID ، مدرنترین و ناب ترین دستگاه تناسب اندام در جهان بوده ، که هیچگونه عوارضی برای زیبا جویان نخواهد داشت.

سامان اکبرزاده با بیان اینکه مردم اروپا و آمریکا با توجه به سبک زندگی خاص خود، بیشتر روش های غیر جراحی را انتخاب می کنند چون از دیدگاهشان روش های غیر جراحی دارای کمترین عوارض می باشد،لذا ترو اسکالپت انتخاب اول زیباجویان در سرتاسر اروپاست.

اکبرزاده گفت: محصول ترواسکالپت ID مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو بوده و و نتیجه خوش آیندی برای افراد خواهد داشت و متد غیر جراحی این دستگاه با بهره گیری از RF مونوپلار اثر بخش شده است.

وی استفاده از ترواسکالپت در مقایسه با روشهای گاها نا کار آمد کنونی در ایران که هزینه سنگینی را به افراد تحمیل میکند ، را موجب هدر رفت هزینه های اضافی دانست و گفت افراد در هر سن با هر نوع جنسیتی و در هر موقعیتی ، میتوانند به نحو مطلوب از این دستگاه استفاده کرده و نتایج مطلوب و دلخواهشان را بدست آورند.

اکبرزاده گفت: دستگاه ترواسکالپت ID در مراسم ویژه ایی با حضور متخصصان و پزشکان نخبه و نامی ایران رونمایی و در شهریور ماه سال جاری حداقل در 2 کلینیک پنج ستاره تهران در اختیار پزشکان قرار گرفته و افراد میتوانند ، با مراجعه به این کلینیکها ، از این تکنولوژی برتر جهان ، استفاده کنند.

وی افزود: در آینده نزدیک این دستگاه در دیگر استانهای کشور توزیع خواهد شد تا مورد استفاده پزشکان و البته زیبا جویان قرار گیرد.

مدیر مارکتینگ شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا ) گفت: بین پزشکان و شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی معتبر ، می بایست اعتماد دو طرفه ایجاد شود تا عوارضی ناشی از استفاده از دستگاه های ناکارآمد متوجه مراجعه کنندگان نگردد.