افتتاح شش پروژه عمرانی و تولیدی در چابکسر رودسر


افتتاح شش پروژه عمرانی و تولیدی در چابکسر رودسر

رشت - ایرنا - شش پروژه عمرانی ، تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، در بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا طرح های عمران شهری شهرداری چابکسر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ، شبکه انتقال آب شرب شهر چابکسر به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بهره مندی سه هزار مشترک ، نصب ترانس برق و کابل خود نگهدار در روستای دوران محله با هدف تقویت و پایداری شبکه با اعتبار ۹۵ میلیون تومان و بهره مندی ۵۸ خانوار به بهره برداری رسید.

همچنین مجتمع تولید گل و گیاه در روستای قاسم آباد سفلی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با اشتغال چهار نفر و اعتبار یکصد میلیون تومان ، آسفالت راه روستایی در روستای قاسم آباد سفلی به طول دو هزار و ۲۰۰ متر با عتبار ۶۰۰ میلیون تومان و بهره مندی ۹۷۲ خانوار ، پرورش ماهی قزل آلای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای اوشیان با اعتبار ۵۰ میلیون تومان و اشتغال دو نفر از دیگر پروژه‌های بخش چابکسر است که در هفته دولت افتتاح شد.

رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و در هفته دولت امسال ۲۷۴ طرح عمرانی با اعتباری معادل ۸۲۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می شود.

۷۲۹۵/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت