Cinebeam 4K ؛ کیفیت تصویر چشم‌گیر و راحتی هوشمند


Cinebeam 4K ؛ کیفیت تصویر چشم‌گیر و راحتی هوشمند

با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته رنگ و تصویر در جدیدترین پروژکتورهای ال‌جی، یک نمایش سینمایی باشکوه و عالی را تجربه کنید.

ال‌جی الکترونیکس با عرضه سری جدید پروژکتورهای UHD سری CineBeam 4K در IFA 2019 قصد دارد بخشی از تقاضای روبه رشد محصولات سینمای‌خانگی هوشمند را از آن خود کند. قرار است اولین پروژکتور لیزری CineBeam اولترا اچ‌دی (UHD) و Ultra Short Throw ‌ال‌جی (مدل HU85L) با کیفیت تصویر 4K و پروژکتور LED سری CineBeam ال‌جی با کیفیت تصویر 4K و UHD مدل HU70L)) از ماه آینده تصاویری بزرگ با کیفیت فوق‌العاده را برای ساکنان اروپا به نمایش بگذارند.

به لطف لیزر Wheel-less مبتکرانه و تکنولوژی LED ال‌جی، هر دو پروژکتور با کیفیت UHD 4K تجربه نمایشی عالی و با دقت رنگ خارق‌العاده‌ را به ارمغان خواهند آورد. نسبت به پروژکتورهای DLP مرسوم که از چرخ‌های رنگ استفاده می‌کنند، این فناوری‌ها به هر دو مدل امکان می‌دهند تا تصاویری شفاف‌تر و با وضوح بیشتر خلق کنند. ال‌جی در محصولات تازه خود توانسته مشکلات نمایش تصویر پروژکتورهای DLP، همچون اعواج رنگ، هاله ابری و اثر رنگین‌کمان را از بین ببرد.

مدل HU85L تاکنون توانسته جوایز فراوانی همچون «جایزه نوآوری CES 2019»، «جایزه طراحی Red Dot» و «جایزه طراحی iF» را از آن خود کند. این مدل از سیستم لیزر سه کاناله بهره می‌برد که برای خلق رنگ‌ها منابع لیزر قرمز و آبی مجزا دارد و رنگ سبز را هم با استفاده از لیزر بدون چرخ اختصاصی ال‌جی تولید می‌کند و تکنولوژی LED هم منبع دیگری برای نور آبی است. این ترکیب منحصربه‌فرد با دقت رنگ شگفت‌آور خود توانسته به امکان تولید ۹۷ درصد رنگ‌های فضای رنگ DCI-P3 دست یابد و با پردازش رنگ ۱۲ بیتی، تصاویری پرطراوت و مملو از جزئیات را با روشنایی ۲۷۰۰ لومن به نمایش بگذارد. پروژکتور HU85L ال‌جی با بهره‌مندی از تکنولوژی UST قادر است از فاصله ۵.۶ سانتی‌متری دیوار، تصویری در ابعاد ۹۰ اینچ را به نمایش بگذارد و درصورتی‌که آن را در فاصله ۱۸ سانتی‌متری نصب کنید، قابی ۱۲۰ اینچی برای تماشای فیلم در اختیار دارید.

مدل کوچک‌تر HU70L قادر است با تولید عمق و غنای تصویری فوق‌العاده تجربه سینمای خانگی در ابعاد ۱۴۰ اینچ و روشنایی فوق‌العاده ۱۵۰۰ لومن را فراهم آورد. این پروژکتور می‌تواند ۹۲ درصد رنگ‌های فضای رنگ DCI-P3 را تولید کند. این پروژکتور از چهار LED برای خلق تصاویر استفاده می‌کند که سه‌تای آن‌ها مسئولیت تولید رنگ‌های قرمز، آبی و سبز را دارند و LED چهارم باعث افزایش روشنایی و کنتراست تصویر شده و در مقایسه با پروژکتورهای LED مرسوم، با تولید سطوح رنگ سبز دینامیک باعث خلق تصاویری سرزنده با تونالینه‌ای ظریف‌تر می‌شود.

پروژکتورهای جدید ال‌جی با پشتیبانی از استاندارد HDR10 و قابلیت‌هایی چون رنگ‌های روشن‌تر و مشکی عمیق‌تر، تماشاگران را شیفته خود می‌کنند. تکنولوژی TruMotion هم با کنترل رندر نرم و طبیعی تمام حرکات موجود در تصویر از خلق نزدیک‌ترین تجربه نمایش به زندگی واقعی اطمینان حاصل می‌کند. علاوه بر این سیستم ارتقا کیفیت تصویر شش مرحله‌ای 4K ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم‌های Full HD را با کیفیت فوق‌العاده واضح 4K به تماشا بنشیند. هر دو پروژکتور سری CineBeam به قابلیت‌های پخش محتوا و روش‌های گوناگون اتصال همچون USB، HDMI، کابل شبکه و وای‌فای میرورینگ (برای ارتباط با Android و iOS) مجهز گردیده‌اند. ال‌جی سیستم‌عامل تحسین‌شده webOS 4.5 خود را روی این پروژکتورها نصب کرده و به کاربران اجازه می‌دهد با نصب اپلیکیشن‌های گوناگون همچون Netflix، YouTube و Amazon روی پروژکتور خود، مستقیماً به محتوای موردعلاقه‌شان دسترسی داشته باشند. برای کنترل این پروژکتورها هم می‌توانند از کنترل Magic Remote ویژه ال‌جی استفاده کنند که با تعبیه نور پس‌زمینه برای کلیدها، امکان استفاده آسان در اتاق‌های تاریک را نیز فراهم آورده است.

said Jang Ik-hwan مدیر بخش کسب‌وکار فناوری اطلاعات ال‌جی می‌گوید: «پروژکتورهای 4K جدید ما چنان انطباق پذیر هستند که می‌توانند به‌خوبی نیازهای کاربران خانگی و اداری را پوشش دهند. با استفاده از ابداعات جدیدی که کیفیت تصاویر و سهولت کاربری را به سطحی کاملاً جدید ارتقا داده‌اند، ال‌جی توانسته پروژکتور مدرن را بازتعریف کند و مرزهای ممکن‌ها را جابجا کند.»

هر دو پروژکتور UHD 4K لیزری CineBeam ال‌جی و پروژکتور UHD 4K ال‌ای‌دی CineBeam ال‌جی طی نمایشگاه IFA 2019 در هتل الینگتون برلین رونمایی خواهند شد.

Cinebeam 4K ؛ کیفیت تصویر چشم‌گیر و راحتی هوشمند

مشخصات فنی:

HU85L HU70L
Projection System DLP DLP
Native Resolution 4K UHD (3840 x 2160) 4K UHD (3840 x 2160)
HDR HDR10 HDR10
Light Source Type 3Ch Laser Based on

Dual Laser - R/B/B(G)

4Ch LED
Life High Brightness 20,000 hours 30,000 hours
Brightness (ANSI Lumen) 2,700 1,500
Contrast Ratio (Full On / Full Off) 2,000,000:1 150,000:1 1
Noise

(Typical)

High / Mid / Low 30 / 28 / 26 dB 30 / 28 / 25 dB
Projection Lens Focus (Auto / Manual) Manual Remote Focus (Motorized Focus)
Zoom Fixed 1.25x
Projection Image Screen Size 90-120 inches 60-140 inches
Set to Wall

Lens to Wall

Set to Wall:

100 inches @10cm

Lens to Wall:

100 inches @ 42cm

Lens to Wall:

100 inches @ 2.7-3.4m

Throw Ratio 0.19 1.2-1.5
Sound Output 5W + 5W Stereo 3W + 3W Stereo
Dolby Surround Audio Yes Yes
Dolby TMOS

Compatible

Yes Yes
Net Size (W x D x H) 680 x 347 x 128mm 314 x 210 x 95mm
Weight 12.2kg 3.2kg
HDMI 2EA (HDMI 2.0) 2EA (HDMI 2.0)
USB Type-A 2EA (USB 2.0) 2EA (USB 2.0)
USB Type-C (Display, Charging) 1EA (USB 2.0, Display, Power: 5V/1A Out) 1EA (USB 2.0, Display, Power: 5V/1A Out)
Platform (OS, UI) webOS 4.5 (Smart) webOS 4.5 (Smart)
Premium Content Provider Netflix, YouTube, Amazon, Google Play Movie, etc. Netflix, YouTube, Amazon, Google Play Movie, etc.
Digital Keystone Correction Advanced Edge Adjustment
(12 Point Warping)
Vertical Auto Keystone

2121

کد خبر 1294179

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر