حضور یک بازیکن پرسپولیسی در سریال « در کنار هم 2 »


حضور یک بازیکن پرسپولیسی در سریال « در کنار هم 2 »

به گزارش دیباچه،فرشاد احمدزاده هافبک هجومی تیم پرسپولیس جا پای بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس گذاشت و می خواهد با حضور در سریال «در کنار هم ۲» طعم بازیگری را بچشد....

به گزارش دیباچه،فرشاد احمدزاده هافبک هجومی تیم پرسپولیس جا پای بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس گذاشت و می خواهد با حضور در سریال «در کنار هم ۲» طعم بازیگری را بچشد.

البته این طعم بازیگری برای همه فوتبالیست ها چندان طعم شیرین همیشگی نداشته و به جز پژمان جمشیدی که توانست استعداد خودش را به درستی در این حرفه هم شکوفا کند به واقع حتی افرادی مثل علی انصاریان هم که خیلی تلاش می کنند در آثار سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کنند، به موفقیت خوبی نائل نشدند.

حضور یک بازیکن پرسپولیسی در سریال « در کنار هم 2 »

در هر صورت فرش قرمز سینما ظاهرا برای فوتبالیست ها به مانند مستطیل سبز برای آنها جذابه و بدشان نمیاد تا از این فرصت سرشناس شدن در جهت های هنری و... هم استفاده کنند.

محوریت این سریال با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر عنوان شده که همچنان در حال فیلمبرداری است.

قصه «در کنار هم ۲» به تهیه‌کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیزی در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود.

خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی روشنک عجمیان، داریوش سلیمی ، فرزاد حاتمیان، حامد تهرانی، سالار کریمخانی، مهران ضیغمی، مهسا کریم‌زاده، آرمان پیراسته، طناز دهقان، هدیه آزیده هاک و ... دیگر بازیگران این اثر هستند.

حضور یک بازیکن پرسپولیسی در سریال « در کنار هم 2 »

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست.

گفتنی است طبق اطلاعات ویکی پدیا « احمدزاده » پس از گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی تبریز مجدداً در سال ۱۳۹۴ به پرسپولیس بازگشت و در بیشتر بازی‌هایی که برانکو سرمربی این تیم بوده‌است، در ترکیب ثابت قرار گرفت.

اکنون او در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی سوپر جام، قهرمانی‌های او با پرسپولیس هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند