به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسین بوعلی با بیان اینکه سالن های سینمایی این مجتمع از هفته گذشته وبا برگزاری مراسمی ویژه رسما به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: اکومال، یک مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی چندمنظوره است که از سال ۹۲ احداث و سال گذشته برای نخستین بار افتتاح شد.

وی در خصوص اهمیت وجود مراکز فرهنگی در مجتمع های تجاری گفت: فعالیت مراکز فرهنگی به خصوص پردیس سینمایی در استان البرز و شهرستان فردیس همواره ضروری بوده و از همین رو سعی کرده ایم تا با افتتاح این مرکز گامی رو به جلو جهت ارتقای فرهنگ استان برداریم.

مدیرمجتمع فرهنگی و تجاری اکومال با بیان اینکه مردم استقبال کم نظیری را از پردیس سینمایی وفیلم های در حال اکران داشته اند، گفت: در سانس های پایانی روز و آخرهفته، استقبال مردم از پردیس سینمایی فوق العاده است و این در حالی است که پردیس سینمایی اکومال جهت رفاه حال مردم علاوه بر سه شنبه ها، در روزهای شنبه نیز نیم بها است.

بوعلی ضمن اشاره به افتتاح مجدد این مجموعه در هفته دولت گفت: به درخواست مسئولین مقرر شد تا ازاین مجموعه فرهنگی درهفته دولت به طور رسمی رونمایی شود.

وی افزود: سالن ۷۰۰ نفره پردیس سینمایی اکومال، آماده برگزاری مراسمات بزرگ و نخستین اکران فیلم های سینمایی است.

گفتنی است پردیس سینمایی اکومال اولین پردیس استاندارد سینمایی استان البرز، مجموعه‌ پیشرفته سینمایی با ۶سالن و ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، با استفاده از به روزترین فناوری کنونی دنیا، نمایش فیلم‌های برتر سینمای ایران در حوزه‌های اجتماعی، کودک و نوجوان، سینمای دفاع مقدس، هنر و تجربه و همچنین فیلم‌های برتر روز سینمای جهان را امکان‌پذیر کرده است.