بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی و گردشگری در رودسر و رودبار


بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی و گردشگری در رودسر و رودبار

رشت - ایرنا - همزمان با هفته دولت؛ هشت پروژه خدماتی و گردشگری در شهرستان رودسر و دو پروژه تولیدی و یک واحد گردشگری در رودبار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با هفته دولت هشت پروژه خدماتی و گردشگری در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به بهره برداری رسید؛ توسعه و تقویت شبکه برق با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان، اجرای پروژه طرح هادی در قالب آسفالت راه روستایی در روستای لاتک با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و بهره مندی ۱۱۱ خانوار، احداث دیواره حفاظتی در روستای کوشکوه به طول ۲۵متر و هزینه ۲۲۰ میلیون تومان با هدف جلوگیری از ریزش جاده روستا ، واگذاری یک واحد مسکن مددجویی با زیربنا ۵۰ متر مربع و هزینه ۴۴ میلیون تومان، بهره برداری از یک واحد پرواربندی ۱۲ راسی گوساله در بازنشین سفلی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، افتتاح گازرسانی به روستاهای امیدگوابر، دولاب گوابر و گوسفندکویه با سرمایه گذاری ۵۸۷ میلیون تومان و بهره مندی ۱۰۱ خانواده روستایی، بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای بنکسر و هراتبر با اعتبار ۱۶۴۵میلیون تومان و بهره مندی ۳۶۳ خانوار و افتتاح یک واحد بوم گردی در اشکلک رحیم آباد با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون تومان از پروژه‌هایی بود که در این بخش به بهره برداری رسید.

رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و در هفته دولت امسال ۲۷۴ طرح عمرانی با اعتباری معادل ۸۲۴ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می شود.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از رودبار دو واحد بسته بندی و فرآوری با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد؛ این واحدها شامل بسته‌بندی فرآورده‌های زیتون در روستای گنجه با ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و اشتغال ۴۰ نفر و همچنین یک واحد تولیدی بسته‌بندی و فرآوری مواد پروتئینی در ناحیه صنعتی خرشک شهرستان رودبار بوده است.

همچنین خانه مسافر قصر مارلیک در روستای ترک نشین لوشان افتتاح شد. به گفته رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رودبار برای اجرای این پروژه ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رودبار با چهار بخش مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، خورگام و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۲۹۵/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص