لوتار ماتئوس:/ کوتینیو و لواندوفسکی؛ زوج رویایی خط حمله بایرن


لوتار ماتئوس:/ کوتینیو و لواندوفسکی؛ زوج رویایی خط حمله بایرن

لوتار ماتئوس با تمجید از فیلیپ کوتینیو مهاجم جدید بایرن مونیخ می‌گوید زوج کوتینیو و لواندوفسکی در خط حمله بایرن مونیخ یک زوج رویایی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با ستایش از فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی تازه ملحق شده به بایرن مونیخ می‌گوید کوتینیو و رابرت لواندوفسکی امسال در خط حمله بایرن زوجی رویایی تشکیل خواهند داد. ماتئوس از لواندوفسکی به عنوان کامل‌ترین شماره 9 دنیا یاد کرده و می‌گوید کوتینیو با پاهای جادویی‌اش در کنار لواندوفسکی خط حمله‌ای آتشین خواهد ساخت.

لوتار ماتئوس:/ کوتینیو و لواندوفسکی؛ زوج رویایی خط حمله بایرن

کوتینیو چندی پیش به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست تا به دوران حضور ناموفق خود در این تیم کاتالان خاتمه دهد. کوتینیو در هفته گذشته بوندس‌لیگا اولین بازی خود با پیراهن بایرن را انجام داد و در جریان پیروزی باواریایی‌ها مقابل شالکه در دقیقه 57 به جای توماس مولر وارد زمین شد.

ماتئوس درباره او گفت:" کوتینیو در سی دقیقه‌ای که نیکو کوواچ در بازی مقابل شالکه به او فرصت داد تکنیک خارق‌العاده‌اش را به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد او از بازی در بایرن لذت می‌برد به خصوص از همبازی شدن با لواندوفسکی. ترکیب آنها می‌تواند در آلمان و اروپا به یک زوج واقعا رویایی تبدیل شود. پاهای جادویی ستاره برزیلی در کنار بهترین مهاجم دنیا. من قبلا هم بارها گفته‌ام که از دید من رابرت بهترین و کامل‌ترین شماره 9 امروز دنیا است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟