دشمن اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد


دشمن اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد

خبرگزاری آریا- امیر دریادار سیاری گفت: با توان رزمی بالا در جایگاهی هستیم که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد.

دشمن اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد
خبرگزاری آریا- امیر دریادار سیاری گفت: با توان رزمی بالا در جایگاهی هستیم که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در افتتاحیه سی‌امین دوره مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا اظهار داشت: منظور از برگزاری این دوره‌ها ارتقای بینش، دانش و مهارت است؛ یعنی مدیرانی که می‌خواهند آینده را ارتش را رقم بزنند، باید طبق برنامه‌های راهبردی پیش بروند.
وی با تأکید بر اهمیت دانش‌افزایی مدیران و افسران جوان گفت: مدیرانی که در رده‌های مختلف سازمانی ارتش جای می‌گیرند، باید دانش‌محور، پژوهشگر، خلاقانه و با مهارت پیش بروند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هر دانشجو باید از خود بپرسد که جایگاه امروزش کجاست و به کجا می‌خواهد برود، بر آینده‌نگری و دانش افزایی دانشجویان تأکید کرد.
امیر سیاری با اشاره به اینکه مأموریت ارتش امروز حفاظت از تمامیت ارضی، استقلال و نظام مقدس جمهوری است، تصریح کرد: برای اینکه این مأموریت را انجام بدهیم، باید توانمندی‌هایی را داشته باشیم که ما در ارتش به این توانمندی‌ها، توان رزمی می‌گوییم.
وی با بیان اینکه اگر توان رزمی ما بالا نباشد، نمی‌توانیم کاری کنیم، افزود: امروز در جایگاهی هستیم که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشورمان را به خود نمی‌دهد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: ما با تکیه بر نیروی انسانی توانسته‌ایم به تجهیزات روز دست یابیم، نیرو‌های مسلح کشور به سامانه «باور 373» دست یافته‌اند و همچنین توانستند هواپیمای «کوثر» را طراحی و تولید کنند.

ارتش توانایی همراهی کشتی‌ها در هر نقطه از جهان را دارد
امیر دریادار حبیب الله سیاری، درباره میزان آمادگی ارتش برای همراهی کشتی آدریان دریا اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی دارد که در صورت صلاحدید مسئولان ارشد نظام در هر جایی که لازم باشد، این کشتی را همراهی کند.
دریادار سیاری افزود: تاکنون نیز در خلیج عدن و دریای سرخ حدود شش هزار کشتی را همراهی و امنیت را برقرار کرده‌ایم و هرجایی که لازم باشد، می‌توانیم کشتی‌ها را همراهی کنیم.

دانشجویان دافوس بسترساز تحول در ارتش خواهند بود
فرمانده دانشگاه جنگ ارتش گفت: دانشجویان این دانشگاه در آینده و در حوزه تصمیم‌سازی، یاری‌گر فرماندهان و زمینه‌ساز تحول در ارتش خواهند بود.
امیر سرتیپ دوم «حسین، ولی وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره مدیریت دفاعی دافوس که صبح امروز (یکشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: این دانشگاه هر ساله برای انتخاب دانشجویان خود فرایند مهم و زمان‌بری را طی می‌کند.
وی افزود: از میان حدود یک‌هزار پذیرفته شده دافوس در کنکور سراسری، 450 نفر توسط دافوس گزینش شدند و مصاحبه با این افراد مدت یک ماه به طول انجامید و در نهایت 260 نفر از نیرو‌های ارتش، وزارت دفاع، ستاد کل نیرو‌های مسلح و همچنین دانشجویان کشور‌های دوست و هم‌پیمان را برگزیدیم.
امیر، ولی وند با اشاره به گزینش سیستمی صورت گرفته برای جذب دانشجویان گفت: دانشجویان این دانشگاه در آینده و در حوزه تصمیم‌سازی یاری‌گر فرماندهان و زمینه‌ساز تحول در ارتش خواهند بود.
فرمانده دافوس ارتش ادامه داد: دافوس همچنان اعزام دانشجو به کشور‌های دوست و هم‌پیمان را در دستور کار خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است