هشتمین جشنواره سالیانه «غدیر» در صحن مطهر علوی(ع)


هشتمین جشنواره سالیانه «غدیر» در صحن مطهر علوی(ع)

دبیرخانه آستان مطهر علوی (ع) از برپایی هشتمین جشنواره سالیانه «غدیر» در صحن مطهر علوی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شسبتان به نقل از پایگاه خبری امام علی(ع)، دبیرخانه آستان مطهر علوی(ع) اعلام کرد: هشتمین جشنواره سالیانه «غدیر» ساعت 20 امروز( یکشنبه سوم شهریور) با حضور مسئولان آستان مطهر امام علی(ع) و شخصیت های سیاسی و دینی داخلی و خارجی در صحن مطهر علوی برگزار می شود.

«فائق الشمری» عضو شورای اداری آستان مطهر علوی و رئیس بخش رسانه، گفت: در جشنواره غدیر امسال، از مناره جنوبی پس از پایان کار مرمت و طلاکاری مجدد پرده برداری خواهد شد.

الشمری افزود: در این جشنواره فعالیت های متعددی برگزار خواهد شد که برپایی مراسم افتتاحیه در صحن مطهرعلوی با آغاز فعالیتهای این جشنواره از جمله این فعالیت هاست.

وی ادامه داد: جشنواره غدیر امسال، شاهد برپایی جشنواره شعر با مشارکت تعدادی از شاعران عتبات مقدسه و مزارهای شریف خواهد بود.

عضو شورای اداری آستان مطهر علوی گفت: در این جشنواره بخش نمایشگاه ها افتتاح خواهد شد و به مدت پنج روز باز خواهد بود. این نمایشگاهها شامل نمایشگاه خط عربی، نمایشگاه انتشارات و چاپ های عتبات مقدسه، نمایشگاه مرکز فرهنگ کودکان «محسن» و نمایشگاه محصولات آستان مطهر علوی است.

الشمری افزود: در فعالیت های جشنواره امسال،« پرچم امیر المومنین» (علیه السلام) در تعدادی از مساجد جامع عراق از جمله مسجد جامع «الخطوه» در استان البصره با آغاز این جشنواره برافراشته خواهد شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت