طالع بینی شهریور ماه 98 برای متولدین همه ماه ها


طالع بینی شهریور ماه 98 برای متولدین همه ماه ها

  فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین ماه: این ماه با وجود اینکه می‌دانید باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. ممکن است این ماه تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید ، به جای اینکه … نوشته طالع بینی شهریور ماه 98 برای متولدین همه ماه ها اولین بار در...

طالع بینی شهریور ماه 98 برای متولدین همه ماه ها

نوشته های مشابه

فال و طالع بینی ماهانه

متولدین فروردین ماه:

این ماه با وجود اینکه می‌دانید باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست.

ممکن است این ماه تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید ، به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید.

در این ماه مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

متولدین اردیبهشت ماه:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. در ایام نوروز، تعدادی از مجردین، یار و محبوب خود را می یابند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

متولدین خرداد ماه:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت های بهتری دست میابید.

متولدین تیر ماه:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت های بهتری دست میابید.

متولدین مرداد ماه:

تخیلات را کنار بگذارید و با واقعیات رو‌به‌رو شوید. سعی کنید کارهایی را که به شکست منتهی شده را بررسی کنید و علل شکست آنها را بیابید و اگر قصد تکرار دوباره آنها را دارید سعی کنید اشتباهات گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید. کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شما است. این تحریک می‌‌تواند ایجاد‌کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن فکر هم نمی‌‌کردید ولی در هر حال برای‌تان خوش‌آیند خواهد بود.

در محیط کار، حسن مسئولیت‌پذیری شما باعث می‌‌شود که از طرف مدیران، مسئولیت‌های دیگری به شما داده شود، آنها را رد نکنید. تصمیم دارید چند روزی به سفر بروید. این کار را انجام دهید. زیرا در این سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید و شاید در تصمیمی که داشتید تغییر ایجاد کند.

متولدین شهریور ماه:

چرا شما این قدر خودتان را دست کم می گیرید. در حالی که اکثریت کسانی که به هر نحوی از انحاء با شما در ارتباط هستند شما را یک فرد (مدیر) و (محترم) و (مقتدر) می داند چرا شما خودتان، خودتان را (خوار) و بی دست و پا خیال می کنید. متولدین شهریور ماه بطور کلی افرادی اسیر و وابسته احساسات و عواطف هستند. خصلت و خوی مادرانه در خانم های متولد شهریور ماه بمراتب بیشتر از سایر خانم هاست که البته این احساسات مادرانه زیاد هم به نفع فرزندان آن ها نیست.

خوشحال باشید که بزودی چشمتان به دیدار سفر کرده غزیزی روشن خواهد شد. برای خودتان مشغله و دردسر بی (مزد) زیاد درست کرده اید در صورتی که باید عرضه به نسبت تقاضا و تقاضا هم به نسبت عرضه باشد. در میان افراد خانواده یک نفر باعث (نگرانی) شما و یک نفر باعث (دلگرمی) شماست و هر دو هم عزیز شما هستند

طالع بینی شهریور ماه 98 برای متولدین همه ماه ها

فال ماهانه

متولدین مهر ماه:

این ماه میتواند تا آنجا گسترده باشد که شبکه خود را گسترش دهید. قادر خواهید بود به خوبی این کار را انجام دهید. منافع جدید در نگاه اول بسیار خوب جلوه خواهند کرد. دیگران می توانند به شما اعتماد کنند و در نقش رهبری آنها را همراهی کنید. چشم انداز شغلی شما پیشرفت خواهد کرد اگرمهارتهای خود را افزایش دهید. مناطق فکری که قبلا از این وارد آنها نشده بودید همینک می توانید با ذهن باز از آنها استقبال کنید. راههای تازه برای سلامتی و تناسب اندام ورژیم های خود را توسعه دهید. با ورود عطارد به منطقه اسرار شما ، از کسی برای مشاوره موضوعات محرمانه خود همکاری بگیرید. مسائل مالی در اواسط ماه با انرژی تازه ای خواهند رسید.

متولدین آبان ماه:

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

متولدین آذر ماه:

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

متولدین دی ماه:

شما پیشگام هستید حتی اگر بسیار سنتی و در برخی موارد به شیوه قدیمی و از مد افتاده باشید. اما هر کسی و همیشه با شما نبوده و رویکرد شما اغلب دور اندیش به زندگی بوده اما به احتمال زیاد در حال تغییر. با انرژی شگفت انگیزی که مشتری برای شما به ارمغان می آورد شما به دنبال وصل کردن کسی به خود هستید. و چگونه این شدنی است؟ با یکسری ارتباطات تنگاتنگ و چشمگیری که به احتمال زیاد در این ماه رخ می دهد. با این همه شما به مقدار زیادی ارامش دست پیدا میکنید که خود را آرامتر از همیشه در پوست خود خواهید یافت. کسب و کار بلند مدت یا طرح پس انداز می تواند یک خبر ویژه برایتان باشد که باید به آن خوش آمد بگویید. کسی سخاوتمندانه به سمت شما می آید و باید او را ملاقات کنید که زمان آن حوالی ۱۴ م ماه است. پس کلاه خود را سفت نگه دارید. اگر به دنبال سفر یا تعطیلات هستید بهتر است آن را به ماه آینده موکول کنید.

متولدین بهمن ماه:

در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

متولدین اسفند ماه:

مطلبی فکر شما را به خود مشغول کرده و درباره آن صحبت می کنید. اگر می خواهید که همه موارد، به خوبی پیش برود و در انتهای کار، احساس شرمندگی نکنید، آرامش خود را حفظ کنید و امیدوار باشید. ممکن است در بین افراد خانواده، کشمکش هایی به وجود آید. این ارتباطی به شما ندارد ولی شما خواه ناخواه به این مسئله کشیده خواهید. پس با تدبیر عمل کنید و حساسیت بیش از حد نداشته باشید. اگر در قول و قرارهایی که با شریک عاطفی تان گذاشته بودید، مشکلاتی ایجاد شده است، روحیه خودتان را از دست ندهید. هنوز هم فرصت دارید که جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرید…

طالع بینی شهریور ماه

گردآوری:بخش سرگرمی ایران بانو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت