واکنش آرین روبن به پوشیدن پیراهنش از سوی کوتینیو


آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ مدعی شد علاقه ای به حضور در دنیای مربیگری ندارد. نوشته واکنش آرین روبن به پوشیدن پیراهنش از سوی کوتینیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش آرین روبن به پوشیدن پیراهنش از سوی کوتینیو

آرین روبن: رسیدن شماره 10 به فیلیپ کوتینیو؟ من در این موارد بسیار آسان می گیرم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۸
واکنش آرین روبن به پوشیدن پیراهنش از سوی کوتینیو

آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ مدعی شد علاقه ای به حضور در دنیای مربیگری ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از سپری کردن ده سال درخشان در بایرن مونیخ، آرین روبن در پایان فصل قبل از فوتبال خداحافظی کرد. این ستاره هلندی مدعی شد بعد از ترک بایرن مونیخ پیشنهادهای زیادی داشته، اما در نهایت به این نتیجه رسیده از فوتبال خداحافظی کند.

آرین روبن گفت:

من علاقه ندارم در آینده در بالاترین سطح سرمربی بشوم و می خواهم کمی از فوتبال فاصله بگیرم. من بعد از ترک بایرن مونیخ پیشنهادهای زیادی داشتم و به بعضی از آنها به طور بسیار جدی نگاه کردم. حتی چند جلسه با تیم های خواهانم داشتم و به صحبت باشگاه ها گوش کردم، اما در نهایت تصمیم گرفتم به دوران حرفه ای خود پایان دهم.”

آرین روبن گفت:

رسیدن شماره ۱۰ به فیلیپ کوتینیو؟ من در این موارد بسیار آسان می گیرم. فقط بهترین ها را برای باشگاه می خواهم و وقتی یک بازیکن جدید می آید و شماره ۱۰ را می خواهد، من چه می توانم بگویم؟ آیا باید بگویم نه، لطفا شماره ۱۰ را برای یک سال دیگر برای من نگه دارید؟

کوتینیو بازیکنی با پتانسیل بالا است. اما او به یک کشور جدید و باشگاه جدید آمده و بنابراین باید مدتی به او فرصت دهید. کوتینیو چند هفته است راهی بایرن شده و او بازی های زیادی برای این تیم انجام خواهد شد.

احتمال نیمکت نشینی توماس مولر؟ برای من او بازیکن بسیار مهمی است و من هوادار بزرگ توماس مولر هستم. او ویژگی هایی دارد که هیچ بازیکن دیگری در تیم ندارد. او همیشه بهترین فضاها را پیدا می کند و برای من یکی از اولین نام های بایرن مونیخ خواهد بود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس