داورزنی: بخش خصوصی در پیست‌های اسکی سرمایه گذاری کند


داورزنی: بخش خصوصی در پیست‌های اسکی سرمایه گذاری کند

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان گفت: برای میزبانی تورنمنت‌های بزرگ جهانی در رشته اسکی، لازم است بخش خصوصی در پیست‌های اسکی ایران سرمایه گذاری کنند.

«محمدرضا داورزنی» در حاشیه روز پایانی مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن اظهار داشت:‌ ورزش زبان مشترک ملت‌ها است و برگزاری مسابقات بین المللی می‌تواند به فرصتی تبدیل شود که شهروندان دیگر کشورها به ایران بیایند و از نزدیک با ظرفیت های کشورمان آشنا شوند. چشم انداز وزارت ورزش و جوانان نیز بر این اساس است که ورزش را به عنوان یک وسیله برای معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های ایران بداند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیت های فدراسیون اسکی در برگزاری رقابت های بین‌المللی افزود: یکی از فدراسیون‌هایی که توانسته در این زمینه کسب میزبانی تورنمنت های جهانی عملکرد مناسبی داشته باشد فدراسیون اسکی است که در یک دهه گذشته چند میزبانی مهم به ویژه در اسکی روی چمن برگزار کرده است.

داورزنی در ادامه با اشاره به ظرفیت های ورزشی ایران تصریح کرد: با وجود پیست‌های مختلف بین المللی نیاز است که بخش خصوصی در ورزش اسکی سرمایه گذاری کنند تا شرایط رفاهی و زیر ساختی برای میزبان های خارجی و علاقمندان داخلی فراهم کنیم. اگر بخش خصوصی وارد شد استاندارد ها بالا می رود و ما می‌توانیم رقابت های بزرگتری مانند قهرمانی جهان را بر عهده بگیریم.

وی در پایان با تشکر از تمام دست اندرکاران برگزاری رقابت ها عنوان کرد: در طول چند ماه گذشته فدراسیون اسکی به کمک مجموعه دیزین شرایطی فراهم کردند که مسابقات به بهترین شکل ممکن انجام شود. باید از تمام دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها تقدیر و تشکر داشته باشم.

جام جهانی اسکی روی چمن در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان از ۲۹ مرداد تا امروز (پنجم شهریور) در پیست بین المللی اسکی دیزین در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...