پرسپولیس بدون مهره خارجی در مقابل تراکتور؟


باتوجه به بازگشت بیرانوند، مصدومیت براندائو و درخشش هافبک های پرسپولیس، باعث می شود که کالدرون تیمش را بدون بازیکن خارجی به زمین بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت برای لیگ نوزدهم سه بازیکن خارجی را دراختیار دارند. رادو و رسن که در سال های اخیر تجربه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته اند و براندائو هم که چند هفته پیش به جمع قرمزها اضافه شد. در هفته نخست لیگ نوزدهم، رادوشوویچ تنها خارجی ترکیب تیم کالدرون بود که اتفاقا با ثبت یک کلین شیت ارزشمند، تیمش را در راه رسیدن به پیروزی یاری رساند.

اما باتوجه به بازگشت علیرضا بیرانوند پیش بینی می‌شود در بازی حساس مقابل تراکتور، او به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در درون دروازه قرار گیرد. بیرانوند در فصول اخیر عملکرد بسیار خوبی در تبریز داشته و این بار هم امیدوار است برای تیمش بدرخشد.

پرسپولیس بدون مهره خارجی در مقابل تراکتور؟

بشار رسن نیز شانس کمی برای بازی در ترکیب اصلی دارد. او در دیدار مقابل پارس جنوبی حتی روی نیمکت نیز حضور نداشت و شاید این بار تنها به عنوان مهره ذخیره وارد زمین شود. ماجرای براندائو اما کمی متفاوت است. این مهاجم برزیلی در تمرین روز یکشنبه پرسپولیس مصدوم شد و مشخص نیست حتی بتواند در سفر به تبریز پرسپولیسی ها را همراهی کند یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم