فعالیت 312 بنگاه اقتصادی در شهرستان تنکابن


فعالیت 312 بنگاه اقتصادی در شهرستان تنکابن

ام البنین کاسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش صنعت ۷۱ واحد فعال با ۱۱۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته وجود دارد که برای یک هزار و ۲۷۰ نفر شغل ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه در حوزه معدن تنها یک واحد فعال در این شهرستان وجود دارد ، اظهار داشت : در بخش کشاورزی ۱۷۶ واحد فعال با اشتغالزایی ۴۳۵ نفر داریم که حدود ۶۲ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کاسگری گفت: ۶۴ واحد با اشتغالزایی ۲۹۰ نفر در بخش گردشگری فعالیت می کنند که حدود ۹ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۶ واحد تولیدی و اقتصادی راکد این شهرستان با حمایت های دولت تدبیر و امید ۴ واحد پس از سال ها تعطیلی دو باره احیا شد ، افزود: کارخانه خزرخز با تغییر کاربری ، تعاونی چند منظوره رجا تنکا رزمندگان ، لوله پلی پروپیلن غلامی و کشت و صنعت پرناز طیور بار دیگر به مدار تولید بازگشتند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تنکابن گفت که در بخش مهارت آموزی در محیط واقعی کار نیز تعهد شهرستان ۱۳۰ نفر بود که تاکنون تعداد مهارت آموزان به ۵۰ نفر رسیده است

وی یادآور شد : در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان برای بخش صنعت استان تخصیص داده شده که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و کارآفرینان شهرستان در جهت جذب حداکثری آن تلاش نمایند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۶۵۴

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...