محمد علی اسفنانی: ورود تعزیرات به قیمت های نامتعارف شرکت های هواپیمایی/ جلب رضایت شاکیان  3 شرکت خودروساز


محمد علی اسفنانی: ورود تعزیرات به قیمت های نامتعارف شرکت های هواپیمایی/ جلب رضایت شاکیان  3 شرکت خودروساز

شفقنا- رییس تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام ورود سازمان تعزیرات به تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های بسیار نامتعارف دارند و تعرفه را رعایت نمی‌کنند و سقف و کف را در نظر نمی‌گیرند که تلاش می‌کنیم با آنها به تعامل برسیم وگرنه مجبور به برخورد خواهیم شد. محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا […]

محمد علی اسفنانی: ورود تعزیرات به قیمت های نامتعارف شرکت های هواپیمایی/ جلب رضایت شاکیان  3 شرکت خودروساز

شفقنا- رییس تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام ورود سازمان تعزیرات به تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های بسیار نامتعارف دارند و تعرفه را رعایت نمی‌کنند و سقف و کف را در نظر نمی‌گیرند که تلاش می‌کنیم با آنها به تعامل برسیم وگرنه مجبور به برخورد خواهیم شد.

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در خصوص آخرین وضعیت شکایت از شرکت‌های خودروساز گفت: با هماهنگی و تعاملی که با شرکت‌های فروشنده خودرو داشتیم بخش زیادی از شاکیان توانستند خودروی مورد نظر خود را دریافت و از ادامه شکایت انصراف دهند. ۱۳ هزار پرونده خودرو داشتیم که تقریبا به ۱۰هزار پرونده رسیدگی و حکم صادر شده و مابقی پرونده‌ها در حال بررسی است.

او ادامه داد: شرکت‌هایی که رضایت شکات را جلب کردند بهمن خودرو، رامک و شرکت نگین‌خودرو هستند که برخی موارد را رفع کرده اند و با بقیه شرکت‌ها در تعامل هستیم که به نتیجه برسیم.

رییس تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در صنعت غذایی، بحث چای را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه چای ایرانی بسیار محدود در اختیار مردم قرار می‌گیرد و قیمت چای خارجی بسیار بالاتر از قیمت واقعی است و مقدمات آن را فراهم می‌کنیم که با متخلفین برخورد کنیم.

اسفنانی همچنین در خصوص تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: ورود جدیدی در بحث شرکت‌های هواپیمایی داشتیم چراکه متاسفانه آنها هم قیمت های بسیار نامتعارف دارند و تعرفه را رعایت نمی‌کنند و سقف و کف را در نظر نمی‌گیرند که تلاش می‌کنیم با آنها به تعامل برسیم وگرنه مجبور به برخورد خواهیم شد. همچنین در تلاش هستیم پروازهای چارتری جز در موارد خیلی خاص به طور کامل حذف شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطر گرسنگی در کمین مردم غزه/ امکان ارسال کمک وجود ندارد