مراسم اختتامیه برنامه های اوقات فراغت شهر خاوران همزمان با عید غدیر


مراسم اختتامیه برنامه های اوقات فراغت شهر خاوران همزمان با عید غدیر

حسینی با اشاره به برگزاری اختتامیه برنامه های اوقات فراغت شهر خاوران همزمان با عید غدیر، گفت: به خاطر فرارسیدن ایام محرم اختتامیه یک هفته زودتر برگزار شد.

«علی اصغر حسینی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در تابستان امسال برنامه های مختلفی از جمله جام ورزشی فوتسال و تنیس، لیوان چینی، پیاده روی خانوادگی، کلاس های خیاطی، خطاطی، فیریزبی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، قصه گویی، دوره های تبیین گام دوم انقلاب، روخوانی و روانخوانی قرآن، فن بیان و سخنوری، تربیت مربی و برنامه های دیگر با همکاری حوزه مقاومت بسیج، کتابخانه عمومی و سایر نهاد ها در کانون های مساجد خاوران برگزار شد.

دبیر ستاد اوقات فراغت شهر خاوران تاکید کرد: برای اولین بار در کانون های مساجد شهر خاوران در تابستان 1398 برای کودکان خاص و استثنایی کلاس هایی برگزار شد که با همکاری بهزیستی و انجمن روانشناسان شهر خاوران اتفاق افتاد و مدیر کل بهزیستی استان فارس هم از این برنامه ها در طول تابستان بازدید کردند و اتفاقی نادر در استان فارس دانستند و از همت مدیران کانون های مساجد تقدیر شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» خاوران با اشاره به برگزاری اختتامیه برنامه های اوقات فراغت شهر خاوران همزمان با عید غدیر، گفت: در این برنامه که به همت کانون های «امام حسین (ع) و «المهدی (عج)» خاوران و ستاد اوقات فراغت برگزار شد با حضور «مهدی شفیعان» سرپرست فرمانداری جهرم، «عبدالرحیم خداجو»، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مهندس «محمدامین گرامی» شهردار خاوران، مدیران کانون و فعالین فرهنگی شهر خاوران همراه بود.

این فعال فرهنگی افزود: در اختتامیه برنامه های اوقات فراغت که با فستیوال ورزشی همراه بود، از فعالین تقدیر و با همراهی مسئولان از برنامه های در حال اجرا بازدید شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» خاوران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن ایام محرم قرار داریم، اختتامیه یک هفته زودتر برگزار شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی