کشته شدن 6 مهاجر غیر قانونی در مرز مشترک یونان و ترکیه


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)به نقل از خبرگزاری فرانسه,یک منبع پلیسی از کشته شدن ۶ مهاجر غیر قانونی در مرز مشترک...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه,یک منبع پلیسی از کشته شدن ۶ مهاجر غیر قانونی در مرز مشترک یونان و ترکیه خبر داد.
یک منبع پلیس اعلام کرد در حادثه جاده‌ای که دوشنبه شب در نزدیکی مرز مشترک میان یونان و ترکیه روی داد ۶ مهاجر غیر قانونی کشته شدند. به گفته همین منبع، دو قاچاقچی انسان اهل بلغارستان و الجزایر، با یک خودروی حامل ۱۶ مهاجر غیر قانونی قصد داشتند از یک ایستگاه کنترل پلیس در مرز مشترک یونان و ترکیه در شمال یونان فرار کنند که خودروی آن‌ها پس از لیز خوردن واژگون شد. در این حادثه ۶ نفر کشته و بقیه سرنشین‌های خودور به بیمارستان منتقل شدند. به گفته پلیس، این دو قاچاقچی بلغارستانی و الجزایری بعد از واژگونی خودرو قصد داشتند از محله حادثه فرار کنند که دستگیر شدند. بنابر گزارش‌ها تعداد مهاجران غیر قانونی و پناهندگانی که از طریق مرز زمینی و یا دریایی وارد یونان شدند، طی یک سال و در فاصله زمانی ماه ژوئن و ژوئیه، رشد ۳۰ درصدی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط